سیاسی/ سیاست داخلی روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: می‌گویند لوایح چهارگانه FATF بهترین راه مبارزه با فساد است! روزنامه کیهان درادامه نوشت: گفتم: ولی تنها کار تعریف شده FATF آن است که تمامی تراکنش‌های اقتصادی کشورمان را در اختیار آمریکا قرار می‌دهد. کجای آن مبارزه با فساد است؟! گفت: آقای ظریف […]

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe43fd120d9a_2020-12-24_10-44 روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: می‌گویند لوایح چهارگانه FATF بهترین راه مبارزه با فساد است!

روزنامه کیهان درادامه نوشت:

گفتم: ولی تنها کار تعریف شده FATF آن است که تمامی تراکنش‌های اقتصادی کشورمان را در اختیار آمریکا قرار می‌دهد. کجای آن مبارزه با فساد است؟!

گفت: آقای ظریف هم هنگام تصویب آن در مجلس گفت نه من و نه آقای رئیس‌جمهور هیچ تضمینی نمی‌دهیم که این لایحه هیچیک از مشکلات ما را حل کند!

گفتم: خوان زاراته معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا و از طراحان تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران گفته است «برای قرار ‌دادن ایران در تنگنا و سخت­‌تر کردن شرایط برای این کشور، به حضورکامل FATF نیاز است».

گفت: درباره برجام به توصیه کارشناسان توجه نکردند و گفتند با برجام تحریم‌ها لغو می‌شود، اضافه هم شد. حالا هم به نظر کارشناسان توجه نمی‌کنند و می‌گویند FATF برای مبارزه با فساد است که احتمالاً به مفسدان کمک می‌کند. چند دفعه باید فریب بخوریم؟!

گفتم: طرف می‌گفت، می‌خواستم برم بیرجند، بلیت بجنورد گرفتم، ترمینال که پیاده شدم، دیدم بروجرده، وارد شهر که شدم، دیدم ‌ای داد و بیداد، اینجا که بیجاره!

.
.
منبع : خبرفوری