فصل پایانی سریال‌های متعددی از جمله «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در جلب رضایت هواداران ناکام مانده‌اند، اما اپیزود پایانی «دکستر» (Dexter) شاید بدنام‌تر از همه باشد. فصل پایانی سریال‌های متعددی از جمله «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در جلب رضایت هواداران ناکام مانده‌اند، اما اپیزود پایانی «دکستر» (Dexter) شاید بدنام‌تر از همه باشد. این […]

5ff49874e438c_5ff49874e438e فصل پایانی سریال‌های متعددی از جمله «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در جلب رضایت هواداران ناکام مانده‌اند، اما اپیزود پایانی «دکستر» (Dexter) شاید بدنام‌تر از همه باشد.

فصل پایانی سریال‌های متعددی از جمله «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در جلب رضایت هواداران ناکام مانده‌اند، اما اپیزود پایانی «دکستر» (Dexter) شاید بدنام‌تر از همه باشد. این قسمت ۲۲ سپتامبر سال ۲۰۱۳ از شوتایم پخش شد و بعضی از منتقدین فرجام شخصیت «دکستر مورگان» با بازی «مایکل سی. هال» را «وحشتناک»، «سست»، و «فریبکارانه» خواندند. فصل جدید این سریال که اخیراً چراغ سبز دریافت کرده، آن اپیزود را نادیده نمی‌گیرد، اما به گفته‌ی هال اصلاحش می‌کند…

ستاره‌ی «شش فوت زیر زمین» (Six Feet Under) به تازگی در مصاحبه با «دیلی بیست» در مورد سریال احیا شده‌ی «دکستر» می‌گوید: «فکر می‌کنم در این مورد، داستانی که روایت شده ارزش این را دارد که به روشی دیگر بازگو شود، و به اندازه‌ی کافی از آن پایان زمان گذشته که جذابیت داشته باشد.»

هال اضافه می‌کند: «بیایید واقع‌بین باشیم: مردم نحوه‌ی پایان یافتن سریال را کاملاً نارضایت‌بخش دانستند، و همیشه امید آن می‌رفت داستانی پدیدار شود که ارزش بازگو کردن را داشته باشد. من خودم را در زمره افرادی جای می‌دهم که می‌پرسند: «سرانجام آن مرد چه شد؟» بنابراین برای بازگشت هیجان‌زده‌ام. پس از گذشت این همه سال هرگز آن تجربه بازی در نقش یک شخصیت را نداشته‌ام.»

هال که با سریال «شش فوت زیر زمین» یکی از بهترین پایان‌های سریال‌های تلویزیونی را تجربه کرده، معتقد است: «قطعاً فکر کردم که آنچه دکستر انجام داد توجیه‌پذیر بود. به نظر من بعضی از انتقادات در این مورد بودند و بعضی دیگر بیشتر در مورد «چگونه» بودند تا «چه»، و این انتقادات هم به پایان وارد بود.»

.
.
منبع : خبرفوری