نمایش فیلم‌های سی‌وهفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران از یکم بهمن آغاز می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برگزاری سی‌وهفتمین دوره جشنواره که به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از پاندمی ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، متوقف شده بود، از چهارشنبه ۱ بهمن‌ماه ۹۹ با اکران فیلم‌های کوتاه ر اه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل، در پردیس سینمایی ایران مال، […]

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران از یک بهمن

نمایش فیلم‌های سی‌وهفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران از یکم بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برگزاری سی‌وهفتمین دوره جشنواره که به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از پاندمی ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، متوقف شده بود، از چهارشنبه ۱ بهمن‌ماه ۹۹ با اکران فیلم‌های کوتاه ر اه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل، در پردیس سینمایی ایران مال، از سر گرفته می‌شود و تا ۶ بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.
آثار راه‌یافته به جشنواره سی‌وهفتم در ۲ بخش آنلاین که شامل بخشی از فیلم‌های کوتاه با اعلام تمایل و رضایت صاحبان این آثار و بخش حضوری شامل تمامی آثار راه‌یافته، با ۲۵ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های حفظ سلامتی اکران خواهند شد.
سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تاریخ ۷ آبان‌ماه به‌دلیل تعطیلی سینماها، با برگزاری نشست‌های تخصصی به‌صورت آنلاین، آغاز به‌کار کرد و تا ۱۷ آبان‌ماه ادامه داشت.
بخش اکران جشنواره سی‌وهفتم از ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود و ۶ بهمن‌ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

۲۵۸۲۵۸