سیاسی/ قضایی پس از اجرای حکم قصاص قاتل سنگدلی که یک جوان را مقابل چشمان مادرش به قتل رسانده بود، جریان ضدانقلاب سعی کرد این بار با مطرح کردن ورزشکار بودن او، قتل وحشیانه وی را به حاشیه ببرد و با تحریف، جای ظالم و مظلوم را عوض کند. خبرگزرای فارس نوشت: دو روز پیش […]

سیاسی/ قضایی 60111a11cc06a_2021-01-27_11-15 پس از اجرای حکم قصاص قاتل سنگدلی که یک جوان را مقابل چشمان مادرش به قتل رسانده بود، جریان ضدانقلاب سعی کرد این بار با مطرح کردن ورزشکار بودن او، قتل وحشیانه وی را به حاشیه ببرد و با تحریف، جای ظالم و مظلوم را عوض کند.

خبرگزرای فارس نوشت: دو روز پیش حکم قصاص مهدی علی حسینی قاتل سنگدلی که در سال ۹۴ و در جریان سرقت مسلحانه جوان ۲۲ ساله‌ای را جلوی چشم مادرش به قتل رسانده بود، پس از طی فرآیند قانونی و تایید در دیوان عالی کشور اجرا شد.

پس از انتشار این خبر بسیاری از رسانه‌های ضدانقلاب هجمه‌های خود را با مطرح کردن «کشتی گیر» بودن وی آغاز کردند حتی وزارت خارجه آمریکا نیز به این موضوع واکنش نشان داد.

هرچند رئیس هیات کشتی اندیمشک کشتی‌گیر بودن این فرد را تکذیب کرد و اما بر فرض صحت ورزشکار بودن وی، این موضوع هیچ خللی نمی‌تواند در اجرای حکم قاتلی که در جریان سرقت مسلح یک جوان را مقابل دیدگان مادرش کشته، داشته باشد.

چند ماه پیش رسانه های ماهواره‌ای فارسی زبان ضدانقلاب در زمان اجرای حکم نوید افکاری، فردی که با چاقو یکی از کارمندان را به قتل رسانده بود، هجمه‌های بین المللی را به ایران وارد کردند تا جایی که با سرکردگی مسیح علینژاد سعی در تحریم ورزش ایران گرفتند.


این رسانه‌ها همان زمان برای رسیدن به هدف شومشان و زیاد نشان دادن حامیان این قاتل، به فوتوشاپ روی آوردند.

البته یکی از ترفندهای رسانه های ضدانقلاب، پاک کردن صورت مسئله در قبال اجرای احکام زندانیان و متهمان ایرانی است. این رسانه ها در یسیاری از موارد با به میان کشیدن عنوان کاری این زندانیان، قومیت و یا مذهب آن‌ها موضوع را منحرف می کنند.

.
.
منبع : خبرفوری