سیاسی/ بین الملل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از گفتگوی وزیر خارجه این کشور با همتای کلمبیایی‌اش خبر داد و گفت، دو طرف درباره اوضاع اقتصادی و سیاسی در ونزوئلا تلفنی صحبت کردند. ند پرایس در بیانیه‌ای اعلام کرد: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و کلودیا بلوم، همتای کلمبیایی‌اش همچنین درباره تعهدات مشترک در […]

سیاسی/ بین الملل 601503da68977_601503da68979 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از گفتگوی وزیر خارجه این کشور با همتای کلمبیایی‌اش خبر داد و گفت، دو طرف درباره اوضاع اقتصادی و سیاسی در ونزوئلا تلفنی صحبت کردند.

ند پرایس در بیانیه‌ای اعلام کرد: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و کلودیا بلوم، همتای کلمبیایی‌اش همچنین درباره تعهدات مشترک در احیای دموکراسی و ثبات اقتصادی در ونزوئلا و اهمیت تلاش‌ها برای رسیدگی به نیازهای حقوق بشری برای مهاجران ونزوئلایی در کلمبیا و سراسر منطقه صحبت کردند.

وزیر خارجه آمریکا به همتای کلمبیایی خود گفت، دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به دنبال تقویت اقتصاد دو کشور است که در پی شیوع پاندمی کرونا ضعیف شده است.

بلینکن همچنین بر همکاری نزدیک با دولت بوگوتا برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و انتقال گروه‌های تبهکاری که تهدیدی برای امنیت منطقه هستند، متعهد شد.

.
.
منبع : خبرفوری