قائم مقام و معاون هماهنگی و توسعه موقوفات آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، از افتتاح مرکز جامع سرطان شناسی و هتل کرامت ری خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، جواد علی اکبریان، روز سه شنبه در مراسم جامع درمانی و سرطان شناسی کوثر، گفت: دارالشفای آستان خدمات ارزنده‌ای را به مردم این منطقه ارائه می‌دهد. وی […]

افتتاح مرکز جامع سرطان شناسی و هتل کرامت ری

قائم مقام و معاون هماهنگی و توسعه موقوفات آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، از افتتاح مرکز جامع سرطان شناسی و هتل کرامت ری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد علی اکبریان، روز سه شنبه در مراسم جامع درمانی و سرطان شناسی کوثر، گفت: دارالشفای آستان خدمات ارزنده‌ای را به مردم این منطقه ارائه می‌دهد.

وی افزود: روزانه بیش از ۲ هزار خدمت به بیماران ارائه می‌دهد همچنین در این مرکز از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها استفاده می‌شود و آنقدر خدمات گسترده است که مانند یک بیمارستان می‌تواند خدمات دهی داشته باشد.

علی اکبریان گفت: هزار و سیصد متر مساحت این مرکز سرطان شناسی است که البته در حال افزایش هستیم تا این مرکز، یک مرکز جامع شود.

وی با اشاره به هزینه‌های ساخت این بیمارستان گفت: مبلغی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این بیمارستان با ارز دولتی تخمین زده شد و با ارز نیمایی حدود ۵۳۰ میلیارد تخمین زده شد که البته خیرین پای کار آمدند و دست ما را گرفتند.

قائم مقام و معاون هماهنگی و توسعه موقوفات آستان حضرت عبدالعظیم حسنی در پایان گفت: هتل کرامت ری هم در مساحت هزار و بیست متر در ۸ طبقه و ۴۴ اتاق امروز به بهره برداری می‌رسد.

.
.
منبع : مهر