سیاسی/ بین الملل نخست وزیر رژیم صهیونیستی که چهار سال پیش به اینکه دونالد ترامپ به عنوان یکی از نخستین شخصیت‌های سیاسی با وی تماس گرفته به همگان تفاخر می‌ورزید، این روزها بی‌صبرانه منتظر تماسی از جو بایدن است. به گزارش وبگاه القدس العربی، بنیامین نتانیاهو که در آستانه برگزاری انتخابات کنست در ماه آینده […]

سیاسی/ بین الملل 601af97e6c171_601af97e6c174 نخست وزیر رژیم صهیونیستی که چهار سال پیش به اینکه دونالد ترامپ به عنوان یکی از نخستین شخصیت‌های سیاسی با وی تماس گرفته به همگان تفاخر می‌ورزید، این روزها بی‌صبرانه منتظر تماسی از جو بایدن است.

به گزارش وبگاه القدس العربی، بنیامین نتانیاهو که در آستانه برگزاری انتخابات کنست در ماه آینده میلادی قرار دارد این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تماس رئیس جمهور آمریکا احساس نیاز می کند.

روزنامه جروزالم پست امروز چهارشنبه در گزارشی نوشت: در بین ۱۹۵ کشور جهان، جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا با مقامات ارشد ۱۸۸ کشور تماس نگرفته اما در میان همه این شخصیت ها فقط نتانیاهو احساس نگرانی می کند.

در همین رابطه، «نیستان هورویتز» رئیس حزب چپگرای مرتس در صفحه فسیبوک خود نوشت: بایدن تماس های برقرار شده از سوی نتانیاهو را رد می کند، حالا نتانیاهو نتیجه سیاست هایش که با جدایی از دموکرات‌ها همراه بود را برداشت می کند.

دراین باره «هرب کینون» تحلیلگر سیاسی روزنامه جروزالم پست نیز در یادداشتی نوشت: عدم تماس بایدن با نتانیاهو به این معنی نیست که وی از نتانیاهو خشمگین است، یا فردا به توافق هسته ای با ایران باز می گردد، یا اینکه اسرائیل را مجبور به بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷ می کند، بلکه به این معناست که اسرائیل و خاورمیانه در بین اولویت های بایدن قرار ندارد.

.
.
منبع : خبرفوری