دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، جزئیات بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در روز جمعه را تشریح کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، هادی عبداللهی، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با حضور شخصیت های سیاسی، اجرایی و صنفی کشور و اعضای انجمن در […]

بررسی مسائل جامعه پزشکی در دوران کرونا/پاسداشت شهدای سلامت

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، جزئیات بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در روز جمعه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی عبداللهی، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با حضور شخصیت های سیاسی، اجرایی و صنفی کشور و اعضای انجمن در سراسر کشور، گفت: این برنامه به منظور پاسداشت ایثارگری های شهدای جامعه پزشکی کشور در همه گیری بیماری کرونا به صورت مجازی و البته حضوری با تعدادی محدود از اعضای شورای مرکزی انجمن با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون توحید برگزار می شود.

وی افزود: جلسه مجمع صبح جمعه اول اسفند ۹۹، با گزارش محمدرضا ظفرقندی دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران آغاز خواهد شد و در ادامه سخنرانان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

عبداللهی ادامه داد: اولین سخنران مدعو درباره مسائل کشور در گذشته و حال سخنرانی خواهد کرد و دیگر سخنران این برنامه درباره مسائل یک سال اخیر جامعه پزشکی کشور سخنرانی خواهد داشت.

وی به پنل سیاسی مجمع اشاره کرد و گفت: این پنل عصر جمعه با حضور سه تن از تحلیل گران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی کشور در مورد انتخابات ریاست جمهوری و ابعاد مختلف در داخل و خارج برگزار می شود و سخنرانان به تحلیل شرایط سیاسی کشور خواهند پرداخت و در پایان به سئوالات اعضای حاضر در پنل پاسخ داده خواهد شد.

عبداللهی افزود: پنل صنفی مجمع نیز قبل از برنامه افتتاحیه در روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ۹۹ برگزار می شود که در مورد مسائل و مشکلات جامعه پزشکی در دوران بیماری کوید ۱۹ و همچنین واکسیناسیون کرونا، تعرفه های پزشکی، مالیات پزشکان، نسخ الکترونیک و مسائل بیمه ای خواهد بود که با حضور مسئولین سازمان نظام پزشکی و سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت، بحث و گفتگو می شود.

وی ادامه داد: در پنل صنفی به سئوالات اعضای انجمن و دیگر میهمانان شرکت کننده از جامعه پزشکی پاسخ داده خواهد شد داد.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران افزود: به خاطر محدودیت ها و رعایت پروتکل ها، برگزاری مجمع امسال به صورت مجازی خواهد بود و برنامه افتتاحیه مجمع صبح جمعه خواهد بود اما پنل های سیاسی و صنفی جدا برگزار می شود.

عبداللهی گفت: قطعنامه تشکل نیز درباره مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی و موضوعات یک سال گذشته و پیش روی جامعه پزشکی کشور، هفته آینده صادر خواهد شد.

وی در پایان افزود: همچنین این مجمع به پاسداشت یاد و نام همه شهدای وطن و به خصوص شهدای مدافع سلامت و زحمات و خدمات بی شائبه و ایثارگرانه و جانفشانی های جامعه پزشکی خواهد پرداخت.

.
.
منبع : مهر