سیاسی/ بین الملل کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای اعلام کرد همسر ملکه الیزابت دوم به بیمارستان منتقل شده است. «شاهزاده فیلیپ»، دوک «ادینبرو» همسر ملکه الیزابت دوم به بیمارستان منتقل شده است. کاخ باکینگهام در بیانیه‌ی اعلام کرده او بعد از «احساس ناخوشی» به بیمارستان منتقل شده است. شاهزاده فیلیپ ۹۹ سال سن دارد. رسانه‌های انگلیس […]

سیاسی/ بین الملل 602d2de470ed6_602d2de470ed8 کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای اعلام کرد همسر ملکه الیزابت دوم به بیمارستان منتقل شده است.

«شاهزاده فیلیپ»، دوک «ادینبرو» همسر ملکه الیزابت دوم به بیمارستان منتقل شده است.

کاخ باکینگهام در بیانیه‌ی اعلام کرده او بعد از «احساس ناخوشی» به بیمارستان منتقل شده است. شاهزاده فیلیپ ۹۹ سال سن دارد.

رسانه‌های انگلیس گفته‌اند فیلیپ به بیمارستان «کینگ ادوارد» در لندن اعزام شده و گفته می‌شود در وضعیت روحی مساعدی قرار دارد.

یک سخنگوی کاخ باکینگهام گفت: «انتظار می‌رود شاهزاده برای استراحت و انجام معاینات چند روز در بیمارستان باقی بماند.»

روزنامه تلگراف مدعی شده شاهزاده فیلیپ با خودرو به بیمارستان رفته و بدون کمک گرفتن از دیگران به سمت بخش پذیرش رفته است. این روزنامه بر همین اساس نتیجه گرفته بیماری او اورژانسی نبوده است.

این روزنامه همچنین به نقل از منبعی در کاخ باکینگهام مدعی شده بیماری او ارتباطی با «کووید-۱۹» (کروناویروس ۲۰۱۹) ندارد و بستری شدنش در بیمارستان جنبه «کاملاً احتیاطی» دارد.

رسانه‌های انگلیسی آذرماه سال جاری گزارش داده بودند شاهزاده فیلیپ به همراه ملکه الیزابت واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

این منبع که اشاره‌ای به نامش نشده گفت شاهزاده «برای مدت کوتاهی ناخوش بوده و به همین دلیل با پزشک تماس حاصل شده است.»

شاهزاده فیلیپ که ۹۹ سال سن دارد دسامبر سال ۲۰۱۹ (آذرماه سال ۱۳۹۸) به دلیل عارضه‌ای که کاخ باکینگهام آن را فاش نکرد به مدت چهار شب در بیمارستان بستری شد. برخی رسانه‌ها در آن زمان گزارش دادند دلیل بستری شدن او آنفولانزا بوده است.

شاهزاده فیلیپ، سال ۲۰۱۷ اعلام بازنشستگی کرده و بعد از آن به ندرت در محافل عمومی ظاهر می‌شود. او در آخرین حضور عمومی خود مردادماه سال ۱۳۹۶ با نیرو‌های ناوگان سلطنتی انگلیس دیدار کرده بود.

.
.
منبع : خبرفوری