رییس جمهور گفت: الان که شرایط را می‌بینیم جز یک استان که به دلیل همجواری با کشور دیگری و رفت‌وآمدها به آن گرفتار ویروس جهش‌یافته شده، سایر استانهای کشور وضعیت و شرایطی نسبتا خوبی دارند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه امروز […]

روحانی:  سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است

رییس جمهور گفت: الان که شرایط را می‌بینیم جز یک استان که به دلیل همجواری با کشور دیگری و رفت‌وآمدها به آن گرفتار ویروس جهش‌یافته شده، سایر استانهای کشور وضعیت و شرایطی نسبتا خوبی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه امروز شصتمین جلسه ستاد ملی برگزار می‌شود، گفت: در طول این مدت از یک سال و چند هفته گذشته تا امروز جلسات ستاد را بدون تعطیلی داشته‌ایم و مصوبات هم داشته‌ایم و برای دو هفته آینده هم جلسات را خواهیم داشت.

وی افزود: امیدواریم قدم به قدم به سمت مهار این ویروس برویم. شرایط کشور جایی که مراعات می‌شود باید تشکر کنیم و جایی که مراعات نمی‌شود باید بگوییم و گله کنیم. الان که شرایط را می‌بینیم جز یک استان که به دلیل همجواری با کشور دیگری و رفت‌وآمدها به آن گرفتار ویروس جهش‌یافته شده، سایر استانهای کشور وضعیت و شرایطی نسبتا خوب دارند.

روحانی تاکید کرد: البته کمی هم برای استان چهارمحال و بختیاری نگرانی‌هایی داریم. ما الان با دو ویژگی مواجه‌ایم. یکی اسفند پر جنب‌وجوش که در این ماه همیشه تردد مردم بیشتر می‌شود و این سبب فعالیت بیشتر آنان می‌شود و این یعنی ما در شرایط خاصی با سایر ماهها قرار داریم. همچنین که دو هفته اول فروردین هم خاص است و تردد زیاد می‌شود.

اهم اظهارات رئیس جمهور را بخوانید؛

* امروز مصوب شد که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ هیچ کس برای سفر به این شهرها برنامه ریزی نکند.

* این درخواست برای سلامت آنها است از این رو سفر نرفتن در وضعیت کرونا بهتر از سفر رفتن است.

* شل شدن پروتکل های بهداشتی خطرناک است، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

* از مردم می خواهم تا آنجا که می توانند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

ادامه دارد…

۲۷۲۱۵