نتایج یک نظرسنجی که با مشارکت قریب به ۱۰۰هزار نفر در کانال خبرفوری منتشر شده، نشان می دهد ۷۰درصد شرکت کنندگان سید ابراهیم رئیسی را برنده رقابت با محمدجواد ظریف می دانند. به گزارش خبر فوری، د نظرسنجی انتخاباتی خبر فوری، از مخاطبان سوال شده، درصورتی که فرض شود رئیسی و ظریف دوگانه نهایی در […]

6093aea74c92a_2021-05-06_13-23 نتایج یک نظرسنجی که با مشارکت قریب به ۱۰۰هزار نفر در کانال خبرفوری منتشر شده، نشان می دهد ۷۰درصد شرکت کنندگان سید ابراهیم رئیسی را برنده رقابت با محمدجواد ظریف می دانند.

به گزارش خبر فوری، د نظرسنجی انتخاباتی خبر فوری، از مخاطبان سوال شده، درصورتی که فرض شود رئیسی و ظریف دوگانه نهایی در انتخابات را تشکیل دهند، برنده کدامیک از این دو چهره خواهد بود؟

پاسخ ۷۰درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی، پیروزی رئیس دستگاه قضاست و تنها ۳۰ درصد به پیروزی محمدجواد ظریف رای داده اند.

انتشار فایل صوتی اخیر از ظریف، شانس او را برای نام نویسی در انتخابات پایین آورده است. هرچند رئیسی نیز هنوز برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی نکرده و ممکن است هیچیک از این دو در نهایت برای کاندیداتوری قدمی برندارند.

اگر ظریف کاندیدا نشود، میدان برای اصلاح طلبانی چون عارف، پزشکیان و محسن هاشمی باز می شود و اگر رئیسی نیاید، قالیباف، محمد و شاید جلیلی در انتخابات حضور داشته باشند.

با وجود آنکه تنها ۵ روز تا نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری زمان باقیست، اما هنوز پازل انتخابات به قدری شفاف نیست که بتوان درباره نامزدهای نهایی پیش بینی کرد.

نظر شما درباره دوقطبی ظریف – رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟ در ادامه کامنت بگذارید و نظر بدهید.