ویدئویی که در زیر می‌بینید تصاویری از فعالیت نیلوفر مولایی مجری و کارمند سابق صدا و سیما در مراسم مذهبی را نشان می‌دهد. او امروز در پوششی کاملا متفاوت در شبکه ایران‌اینترنشنال به عنوان مجری مشغول به کار است. با انتشار این تصاویر بسیاری پرسیده‌اند مشکل از کجاست. فردی که به خاطر زندگی در لندن […]

609504d60b98e_609504d60b990 ویدئویی که در زیر می‌بینید تصاویری از فعالیت نیلوفر مولایی مجری و کارمند سابق صدا و سیما در مراسم مذهبی را نشان می‌دهد.

او امروز در پوششی کاملا متفاوت در شبکه ایران‌اینترنشنال به عنوان مجری مشغول به کار است. با انتشار این تصاویر بسیاری پرسیده‌اند مشکل از کجاست. فردی که به خاطر زندگی در لندن و مهاجرت از ایران اعتقاداتش را زیر پا گذاشته یا مجری‌هایی در صدا و سیما که بدون اعتقاد قلبی و فقط به دلیل ملاحظات شغلی و داخل کشور در مورد اعتثادات مذهبی خود و دیگران اغراق می‌کنند.

سوال این است که با وجود چنین مستنداتی که کم هم نیست،چقدر می‌توان به محتوای کنونی رسانه ملی و اظهارات مجری‌ها و گزارشگرانش اعتماد کرد. چند درصد از این افراد در شرایط متفاوت هم همین اعتقادات را خواهند داشت و حاضر خواهند بود روی گفته‌هایشان بایستند. شما چه می‌گویید؟