روش رئیسی در مذاکرات متفاوت خواهد بود/ کسانی تبلیغات سوء می کنند که از مذاکرات به هیچ نتیجه ای نرسیده اند سیاستمدار اصولگرا تاکید دارد که تبلیغات سویی علیه رئیسی در خصوص مذاکره پذیر بودن او می شود و این تبلیغات از سوی کسانی انجام می شود که در توافق برجام به نتیجه ای نرسیدند. […]

روش رئیسی در مذاکرات متفاوت خواهد بود/ کسانی تبلیغات سوء می کنند که از مذاکرات به هیچ نتیجه ای نرسیده اند

سیاستمدار اصولگرا تاکید دارد که تبلیغات سویی علیه رئیسی در خصوص مذاکره پذیر بودن او می شود و این تبلیغات از سوی کسانی انجام می شود که در توافق برجام به نتیجه ای نرسیدند.

حمیدرضا ترقی در این باره که اگر رئیسی پیروز کارزار انتخابات شود مذاکرات هسته ای را کنار می گذارد  یا خیر، گفت: تا الان برجام هیچ نتیجه ای نداشته است و طبیعتا تا زمانی که این دولت روی کار است باید قول و وعده ای را که داده به نتیجه برساند، اگر دولت ناتوان شود، لغو هر گونه تحریم ها، مهلت زمانی مصوبه مجلس به اتمام برسد و غربی ها به تعهدات خود را عملی نکند، قانون اقدام راهبردی لغو تحریم اجرا خواهد شد و این قانون دیگر برای برجام ارزشی قائل نخواهد شد.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در ادامه بیان کرد: کسانی از عدم مذاکرات در دولت آقای رئیسی می گویند که خودشان ۸سال نتوانستند با این مذاکرات هیچ کار انجام دهند، دستاورد آنها از ۸ سال مذاکره تقریبا هیچ بود، حالا آنها توصیه می کنند به کسی رای بدهند که مذاکرات را دنبال کند.

وی تاکید کرد: کسانی باید چنین ادعایی کنند که حداقل از راه مذاکره به نتیجه ای رسیده باشند وقتی با مذاکره به کشور خسارت وارد شده و هیچ ثمری نداشته است چنین ادعایی غلط است. از سوی دیگر روش مذاکره غلط است، روشی که آنها دنبال می کنند به نحوی نیست که بتوانیم حق مان را بگیریم باید از روشی در مذاکرات استفاده شود که امکان احقاق حق نظام جمهوری اسلامی وجود داشته باشد تا مردم به رفاه، آسایش و منافع ملی برسند.

این سیاستمدار اصولگرا اظهار داشت: بنابراین قطعا آقای رئیسی از روشی در مذاکرات استفاده خواهد کرد که منافع ملی تامین شود و ما می توانیم گشایشی در وضعیت اقتصادی مردم به وجود بیاوریم.