روزنامه آرمان نوشت:یک فعال سیاسی اصولگرا در ارتباط با تحرکات اخیر احمدی‌نژاد اظهار داشت به نظر من دیگر حضور یا عدم حضور آقای احمدی‌نژاد در محمع تشخیص مصلحت تفاوت چندانی ندارد و با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر حتی اگر در جلسات حضور داشته باشند چندان مورد توجه نیست. محمد مهاجری گفت: آقای احمدی‌نژاد از سال […]

حضور و عدم حضور احمدی نژاد در مجمع تشخیص،تفاوتی ندارد/ او بدلیل توهمات و اشتباهات، خودش را تمام کرد

روزنامه آرمان نوشت:یک فعال سیاسی اصولگرا در ارتباط با تحرکات اخیر احمدی‌نژاد اظهار داشت به نظر من دیگر حضور یا عدم حضور آقای احمدی‌نژاد در محمع تشخیص مصلحت تفاوت چندانی ندارد و با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر حتی اگر در جلسات حضور داشته باشند چندان مورد توجه نیست.

محمد مهاجری گفت: آقای احمدی‌نژاد از سال ۱۳۸۲ که شهردار شده بود در مورد خودش دچار یک توهم و بزرگ‌بینی بود و فکر می‌کرد نظام بسیار به وی نیاز دارد و آدم بسیار مهم، متفاوت و خاصی است. در دوره اول ریاست جمهوری خود هم متاسفانه جریان اصولگرا که تمام سرمایه خود را پای او گذاشت تا او را به اوج برساند، به توهم وی دامن زد.

وی افزود: پس از اتمام ریاست جمهوری هم این توهم همچنان وجود داشت. در سال نود و شش او برای ثبت‌نام کاندیداتوری ریاست جمهوری آمد و با کف و سوت چند نفر تصور کرد که اتفاق بسیار مهمی افتاده است. به نظرم مجموع این اتفاقات از ایشان فردی متوهم تر ساخت.

این فعال رسانه‌ای بیان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ احمدی‌نژاد شروع به سخنرانی و سپس تحریم انتخابات کرد. نتیجه‌ای که به وجود آمد این بود که نظرسنجی‌ها میزان مشارکت مردم را حدود ۴۲درصد پیش‌بینی می‌کردند و زمانی که احمدی‌نژاد انتخابات را تحریم کرد این عدد حدود ۵درصد افزایش پیدا کرد!

وی تصریح کرد: من اعتقاد ندارم که حرف‌های او در بین اقشار مختلف مردم خیلی طرفدار داشته باشد. از این حرف‌ها بدتر و تندتر را سلطنت‌طلب‌ها و ضدانقلاب‌ها هم می‌زنند. ایشان که ادعای اعتقادات مذهبی هم دارند. من نمی‌گویم که کسی به او رای نمی‌دهد اما وقایع اخیر نشان داد که هیچ پایگاه اجتماعی موثری ندارد و با اشتباهاتی که در این انتخابات ۱۴۰۰ کرد خودش را برای همیشه تمام کرد.

۲۳۳۰۲