ایسنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری مردی که در جریان یک درگیری خانوادگی با اسلحه گرم مرتکب قتل همسر و خواهر همسرش در محله حاجی آباد شهرستان سنندج شده بود خبر داد. سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار کرد: شامگاه سوم مرداد ماه مردی ۴۴ ساله در جریان یک درگیری خانوادگی در محله حاجی آباد […]

بازداشت تیرانداز سنندجی که ۲ خواهر را به قتل رساند

ایسنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری مردی که در جریان یک درگیری خانوادگی با اسلحه گرم مرتکب قتل همسر و خواهر همسرش در محله حاجی آباد شهرستان سنندج شده بود خبر داد.

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار کرد: شامگاه سوم مرداد ماه مردی ۴۴ ساله در جریان یک درگیری خانوادگی در محله حاجی آباد همسر و خواهر همسرش را با اسلحه گرم به قتل رساند و از محل متواری شد.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی در محل حادثه، تحقیقات در خصوص دستگیری فرد قاتل آغاز شد.

سرهنگ فاتحی بیان کرد: با توجه به انتشار فیلم صحنه قتل در فضای مجازی و جریحه دار شدن احساسات عمومی، مأموران در تحقیقات تخصصی و با بهره گیری از روش های خاص پلیسی؛ محل اخفتای متهم را که دائما در حال جابه جایی در استان های مجاور بود، کشف شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: مأموران پلیس آگاهی استان کردستان با همکاری و پشتیبانی مأموران انتظامی شهرستان دهگلان و قروه در عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان در نخستین ساعات بامداد جمعه ۸ مردادماه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده علت و انگیزه قتل همسر و خواهر همسر را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

۴۷۲۳۱