فارس نوشت: فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری سه ضارب درگیری و نزاع دسته‌جمعی امروز در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد. سیدرضا حسینی امروز در خصوص تصاویر منتشر شده از یک درگیری و نزاع دسته‌جمعی با سلاح سرد در این شهرستان اظهار کرد: این واقعه در روستای «فاضل آباد» شهرستان آزادشهر به وقوع پیوسته […]

دعوای قبیله‌ای در آزادشهر با بازداشت ضاربان تمام شد

فارس نوشت: فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری سه ضارب درگیری و نزاع دسته‌جمعی امروز در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سیدرضا حسینی امروز در خصوص تصاویر منتشر شده از یک درگیری و نزاع دسته‌جمعی با سلاح سرد در این شهرستان اظهار کرد: این واقعه در روستای «فاضل آباد» شهرستان آزادشهر به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از تمام مردم با ۱۱۰، نزدیکترین گشت به محل حادثه اعزام و بررسی و شناسایی ضاربان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آزادشهر با اشاره به اینکه در این حادثه سه نفر مجروح شدند گفت: با تشکیل پرونده و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سه نفر از افراد موثر در این درگیری شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند.

حسینی بیان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر افراد موثر در این درگیری ادامه دارد.

وی در خصوص علت وقوع این درگیری اظهار کرد: بنا بر اظهارات ابتدایی طرفین درگیری، این افراد از گذشته باهم اختلافاتی داشته‌اند که تحقیقات برای مشخص شدن جزئیات بیشتر ادامه دارد.

۴۷۲۳۱