رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو، به انتقادها درباره افزایش قیمت خودرو پاسخ داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا نجفی‌منش در کلاب‌هاوس خبرآنلاین با موضوع رسیدن به تولید سه میلیون دستگاه خودرو شدنی است؟ با اشاره به گرانی خودرو اظهار داشت: به نسبت افزوده شدن به حجم نقدینگی، قیمت خودرو اضافه […]

چرا خودرو گران نیست؟/ تحریم‌ها نگذاشت هاب فناوری رنو شویم

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو، به انتقادها درباره افزایش قیمت خودرو پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا نجفی‌منش در کلاب‌هاوس خبرآنلاین با موضوع رسیدن به تولید سه میلیون دستگاه خودرو شدنی است؟ با اشاره به گرانی خودرو اظهار داشت: به نسبت افزوده شدن به حجم نقدینگی، قیمت خودرو اضافه نشده است.

وی افزود: ما در ابتدای دولت احمدی نژاد ۶۳ هزار میلیارد تومان نقدینگی داشتیم که در پایان دوره او به ۴۵۰ هزار میلیارد تومان رسید. حجم نقدینگی در دولت آقای روحانی نیز حدود هشت برابر شد و در نتیجه به جای اینکه دنبال تعزیرات و قیمت‌گذاری و… باشید بهتر است به ساختمان میرداماد بروید و از بانک مرکزی بخواهید انتشار اسکناس را متوقف کند.

چرا خودرو گران نیست؟/ تحریم‌ها نگذاشت هاب فناوری رنو شویم

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو تصریح کرد: در حوزه صادرات، برندهای بین‌المللی که بازار دارند باید هدف ما باشد. من نمی‌گویم پراید صادر کنیم. هر چند به عراق هم صادرات پراید داشتیم.

نجفی‌منش خاطرنشان کرد: ایران قرار بود هاب فناوری رنو باشد، اما تحریم‌های آمریکا اینها را بر هم زد. من هم فکر می‌کنم اینها قابل برگشت است و باید مشکل تحریم رفع شود.

مشروح اظهارات نجفی‌منش را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵