فیلم سینمایی «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی به جشنواره روستایی آپوریا کره جنوبی راه یافت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی عطرداغ به کارگردانی علی ابراهیمی و تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان به بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم Aporia International Village Film Festival (۲۰۲۱) راه یافت. این جشنواره که در گانگوون کره جنوبی برگزار […]

«عطر داغ» در کره‌جنوبی روی پرده می‌رود

فیلم سینمایی «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی به جشنواره روستایی آپوریا کره جنوبی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی عطرداغ به کارگردانی علی ابراهیمی و تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان به بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم Aporia International Village Film Festival (۲۰۲۱) راه یافت.

این جشنواره که در گانگوون کره جنوبی برگزار می‌شود، ۱۵ دسامبر سال جاری تا پانزده ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ آذر تا ۲۵ دی) به مدت یک ماه به نمایش فیلم های منتخب می پردازد.

همچنین این فیلم سینمایی به تازگی در سومین حضور بین المللی خود، به چهل و سومین دوره جشنواره (۲۰۲۱) Efebo D’oro کشور ایتالیا راه پیدا کرده بود.

مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، سیما تیرانداز، خاطره اسدی، شیوا مکی نیان، احسان امانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عطرداغ روایت دختری به نام مریم است که مجبور می‌شود، شبی را بیرون از خانه سپری کند؛ این موضوع او را با چالشی عجیب و معمایی روبرو می کند…

۵۸۵۸