خبرفوری نوشت: امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در هر دو بستر رتبه اول تولید محتوا را دریافت کرده است. صحبت او برای پرداخت پول کره به ایران مورد توجه کاربران بوده است. از لحظه‌ی اعلام وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم تا پایان رای اعتماد و حتی بعد از آن؛ کاربران فضای مجازی به تولید محتوا پیرامون این […]

سهم وزرای دولت سیزدهم در توییتر و اینستاگرام/ رتبه اول از آن کیست؟

خبرفوری نوشت: امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در هر دو بستر رتبه اول تولید محتوا را دریافت کرده است. صحبت او برای پرداخت پول کره به ایران مورد توجه کاربران بوده است.

از لحظه‌ی اعلام وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم تا پایان رای اعتماد و حتی بعد از آن؛ کاربران فضای مجازی به تولید محتوا پیرامون این افراد پرداختند.

در بستر اینستاگرام، امیرعبداللهیان، عین‌اللهی و حمید سجادی به ترتیب سه نفر اول تولید محتوا بودند. در بستر توییتر نیز، امیرعبداللهیان، عین‌اللهی و عبدالملکی به ترتیب سه نفر اول تولید محتوا بودند.

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در هر دو بستر رتبه اول تولید محتوا را دریافت کرده است. صحبت او برای پرداخت پول کره به ایران مورد توجه کاربران بوده.

جایگاه دوم تولید محتوا برای عین‌الهی وزیر بهداشت بوده. این رتبه باتوجه به اخبار کرونا، واکسیناسیون و واردات و ساخت آن امری بدیهیست. اما یکی از موارد مورد توجه کاربران اجباری شدن واکسن بوده است. برخی کاربران اجباری شدن آن را غیر قانونی دانستند. دفاع وزیربهداشت از واکسن برکت نیز مورد هجمه کاربران قرار گرفت.

نکته قابل توجه حضور رحیمی به عنوان وزیر دادگستری به عنوان آخرین شخص در هر دو نمودار توییتر و اینستاگرام است.

photo_2021-10-20_16-21-23

۲۳۲۳