ایلنا نوشت:معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: چهارمین نشست رئیس‌جمهور با نمایندگان سه استان شمالی گلستان مازندران و گیلان و استانداران این استان‌ها برگزار شد. سیدمحمد حسینی معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس درباره چهارمین نشست حجت‌الاسلام رئیسی با نمایندگان سه استان شمالی گلستان مازندران و گیلان و استانداران این استان‌ها، گفت: این نشست عصر دیروز (پنج‌شنبه) به […]

در دیدار رئیس جمهور با مسئولان استانهای شمالی چه گذشت؟/ اختیار استانداران بیشتر می‌شود؟

ایلنا نوشت:معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: چهارمین نشست رئیس‌جمهور با نمایندگان سه استان شمالی گلستان مازندران و گیلان و استانداران این استان‌ها برگزار شد.

سیدمحمد حسینی معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس درباره چهارمین نشست حجت‌الاسلام رئیسی با نمایندگان سه استان شمالی گلستان مازندران و گیلان و استانداران این استان‌ها، گفت: این نشست عصر دیروز (پنج‌شنبه) به همت معاونت امور مجلس و دفتر نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

چهارمین نشست رئیسی و مسئولین استان‌های شمالی برگزار شد

وی افزود: در این نشست بحث عدالت در توزیع، منابع طبیعی، مدیریت پسماند، حراست از جنگل‌ها، توسعه و احیای صنایع، لایروبی رودخانه‌ها، تأمین آب شرب، طرح توسعه کشت برنج، تأمین نهاده‌های دامی و کشاورزی، احیا و توسعه بنادر، توجه به امور زیر ساختی (راه‌آهن محورهای مختلف، آزادراه، ایجاد مناطق آزاد و ویژه تجاری، احیای خلیج گرگان، تالاب‌های انزلی آشوراده و غیره، تصرفات مشکل‌ساز اوقاف، بحث سکونتگاه دوم خوش‌نشین‌ها و اقشار مرفه در مناطق شمالی، توجه به صنعت گردشگری، تعامل تجاری با کشورهای اورآسیا و…) اهم مسائل مطروحه از سوی نمایندگان بود.

حسینی تصریح کرد: استانداران گلستان، گیلان و مازندران نیز در این جلسه با استقبال از راهکار پیشنهادی دولت برای تفویض اختیارات بیشتر به استانداران اظهار امیدواری کردند با همفکری نمایندگان مجلس بتوانند بر مشکلات استان‌های خود فائق آیند.

۲۳۲۱۷