تسنیم نوشت: امیرمحمد زند می‌گوید: دارا حیایی از شاگردان من بود و می توانم شهادت بدهم که بدون پارتی پدرش امین حیایی وارد این حوزه شد. امیرمحمد زند، درباره سریال هایی با محور کارآفرینی بود، گفت: در واقع درباره این سریال ها نمی شود گفت ژانر خاصی دارند؛ تراژدی یا پلیسی هستند، بلکه از گونه […]

توصیه‌های امین حیایی به پسرش برای بازیگر شدن

تسنیم نوشت: امیرمحمد زند می‌گوید: دارا حیایی از شاگردان من بود و می توانم شهادت بدهم که بدون پارتی پدرش امین حیایی وارد این حوزه شد.

امیرمحمد زند، درباره سریال هایی با محور کارآفرینی بود، گفت: در واقع درباره این سریال ها نمی شود گفت ژانر خاصی دارند؛ تراژدی یا پلیسی هستند، بلکه از گونه های اجتماعی هستند و فکر می کنم از سال های ۱۳۸۲ تلویزیون چنین سریال هایی داشته است که به حوزه کسب و کار و تولید ملی می پرداخته اند.

این بازیگر با بیان اینکه «از سرنوشت» سریال محبوب و پرمخاطبی بود، تاکید کرد: دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، مائده طهماسبی، حسین پاکدل و شبنم فرشاد جو بازیگران این سریال بودند.

دارا حیایی از شاگردان من بود و می توانم شهادت بدهم که بدون پارتی پدرش امین حیایی وارد این حوزه شد. امین هیچ کمکی نکرده است. گفته می خواهی برو درسش را بخوان و راهش را برو. تهیه کننده این سریال اکبرتحویلیان است. محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان کارگردان کار بوده اند و فصل جدید آن در حال نگارش است.

زند در پایان گفت: امیدوارم با مدیریت آقای جبلی این روزها که بحث تولید ملی و حمایت از تولید ملی بسیار مهم است سریال سازی در این حوزه پرطمطراق تر شود.

۵۸۵۸