در بیشتر خانه‌ها، باید مراقب باشید که در حال تردد دیده نشوید؛ وگرنه مجبور خواهید بود که برای اهل منزل چای بریزید. البته این در صورتی است که چای از قبل آماده شده باشد؛ واگرنه باید دم کردن چای را هم به کارهایتان اضافه کنید! در بعضی از خانه‌ها، اوضاع از این هم وخیم‌تر است […]

به لباس پوشیدنش می‎ارزد؟!

در بیشتر خانه‌ها، باید مراقب باشید که در حال تردد دیده نشوید؛ وگرنه مجبور خواهید بود که برای اهل منزل چای بریزید. البته این در صورتی است که چای از قبل آماده شده باشد؛ واگرنه باید دم کردن چای را هم به کارهایتان اضافه کنید!

در بعضی از خانه‌ها، اوضاع از این هم وخیم‌تر است و اگر آماده‌تر از سایر افراد باشید؛ از شما خواهند خواست که برای خرید نان، شیر، میوه، یا هر کالای مصرفی دیگری تا فروشگاه سر خیابان بروید و سریع برگردید.

اگر این معضل در خانه شما هم هست و به دنبال راه حلی برای آن می‌گردید؛ این پست مناسب شماست!

آلین شاپس قابلیت جدیدی است که به شما امکان می‌دهد از هر کدام از فروشگاه‌های نزدیک به خود، محصولات مورد نیازتان را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آنها را درب منزل تحویل بگیرید. آلین شاپس جدیدترین خدمت از فروشگاه اینترنتی آلین لند است که از سال ۹۹ کار خود را با فروش کالاهای سوپرمارکتی آغاز کرد. البته دسته‌بندی محصولات در آلین لند منحصر به کالاهای سوپرمارکتی نیست و شما می‌توانید انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه، محصولات آرایشی و بهداشتی،‌ وسایل ورزش و سفر و…. را از این سایت سفارش بدهید.

استفاده از آلین فست به شما اجازه می‌دهد که بدون نگرانی از کمبود وقت برای رفتن به فروشگاه‌های مختلف، شرایط جوی نامناسب مثل بارش باران و برف، پیدا نکردن جای پارک، نگرانی از ویروس کرونا و.. هر چیزی که نیاز دارید را در زمان بسیار کوتاهی دریافت کنید.

علاوه بر سرعت بالای خرید از طریق این سایت، این امکان را هم دارید که دیگر نگران راه رفتن در خانه جلوی چشم بقیه اعضا نباشید و هر کس خرید خاصی داشت؛ آن را به آلین شاپس بسپارید! در این صورت حتی نیازی به تعویض لباس هم ندارید و می‌توانید با همان پیژامه و لباس خانگی، تا دم در بروید و کالایتان را تحویل بگیرید!