رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به لغزندگی جاده‌های استان اصفهان، گفت: از شب گذشته تاکنون به ۲۰۰ خودرو در جاده‌های استان اصفهان امدادرسانی شد. سرهنگ اصغر زارع در گفت‌گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته تاکنون، اظهار کرد: از جمعه بارشها در استان اصفهان آغاز […]

جاده‌های اصفهان لغزنده است/امدادرسانی به ۲۰۰ خودرو

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به لغزندگی جاده‌های استان اصفهان، گفت: از شب گذشته تاکنون به ۲۰۰ خودرو در جاده‌های استان اصفهان امدادرسانی شد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته تاکنون، اظهار کرد: از جمعه بارشها در استان اصفهان آغاز شده است و دیشب شدت یافت. غرب و شمال استان اصفهان با بارش برف همراه است و در شرق استان هم بارشهای باران آغاز شده است.

وی افزود: تردد در محور دامنه-تیران به علت بادروبه به سختی انجام می‌شود و تردد در محورهای خوانسار به گلپایگان، خوانسار به بوئین میاندشت، خوانسار به گلپایگان و داران به الیگودرز فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: تمام جاده‌های استان اصفهان لغزنده است؛ توصیه می‌شود رانندگان هنگام تردد ضروری در جاده‌ها رعایت رانندگی در جاده لغزنده را داشته باشند و از در محورهای برف‌خیز از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۲۰۰ خودرو از دیروز تاکنون، گفت: تصادف جاده‌ای نداشتیم و تمام راه‌ها باز است و توصیه می‌شود در این شرایط از سفر غیرضروری اجتناب شود.

سرهنگ زارع گفت: در حال حاضر در محور داران-تیران و داران-الیگودرز شاهد بادروبه شدید هستیم و تردد در این دو محور باید با احتیاط ویژه صورت گیرد.

۴۸