تایسون قهرمان بوکس جهان برای حضور در یک دادگاه در برزیل با لباس مارادونا حاضر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به تازگی خبری منتشر یافته که نشان می دهد مایک تایسون بوکسور سرشناس آمریکایی در دادگاهی با پوشیدن لباس تیم ملی آرژانتین به برزیلی ها طعنه می زند. این اتفاق مربوط به سال ۲۰۰۵ است، […]

انتقام از برزیلی‌ها به سبک تایسون با لباس مارادونا/عکس

تایسون قهرمان بوکس جهان برای حضور در یک دادگاه در برزیل با لباس مارادونا حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به تازگی خبری منتشر یافته که نشان می دهد مایک تایسون بوکسور سرشناس آمریکایی در دادگاهی با پوشیدن لباس تیم ملی آرژانتین به برزیلی ها طعنه می زند.

این اتفاق مربوط به سال ۲۰۰۵ است، جایی که تایسون این اسطوره سنگین وزن متهم به حمله به یک یک فیلمبردار در کلوپ شبانه در سائوپائولو شد.

پوشیدن پیراهن تیم ملی آرژانتین که بر روی آن امضای دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی دیده می شود مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

گفته می شود تایسون ستاره سابق بارسلونا یعنی مارادونا را در جریان یک برنامه تلویزیونی در سال ۲۰۰۵ ملاقات کرده بود و احتمالا این لباس را همان موقع دریافت کرده است.

در جریان این حادثه به تایسون گفته شد که در ۷ مارس به دادگاه بازگردد، اما هیچ پیشنهادی برای ادامه این پرونده وجود ندارد.

حادثه مذکور تنها پنج ماه پس از مبارزه بازنشستگی تایسون با دنی مک براید رخ داد که تایسون در آن مسابقه شکست خورد.

تایسون در سال ۲۰۰۶ پس از دو باخت پیاپی به دنی ویلیامز و کوین مک‌براید، با رکورد ۵۸ مسابقه، ۵۰ بُرد (۴۴ ناک اوت)، ۶ باخت و ۲ مسابقه ناتمام از ورزش حرفه‌ای کناره‌گیری کرد.

اما از آن زمان به بعد تایسون پس از غلبه بر مبارزه با سوء مصرف مواد و افسردگی، زندگی خود را تغییر داد.

تایسون همچنین سال گذشته به دنیای مبارزه برگشت و مسابقه ای مقابل روی جونز جونیور به تساوی رسید.

انتقام از برزیلی‌ها به سبک تایسون با لباس مارادونا/عکس

۲۵۶ ۲۵۱