در حالی که روند قیمت ها در بازار خودرو از اواخر هفته گذشته تا امروز ریزشی شده است اما خودروی ساینا کماکان در حال گران شدن است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روند قیمت ها در بازار خودرو از چهارشنبه گذشته تا امروز ریزشی شده است به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن […]

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ ساینا گران شد

در حالی که روند قیمت ها در بازار خودرو از اواخر هفته گذشته تا امروز ریزشی شده است اما خودروی ساینا کماکان در حال گران شدن است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روند قیمت ها در بازار خودرو از چهارشنبه گذشته تا امروز ریزشی شده است به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۱ آن نیز با کاهش قیمت یک میلیون تومانی امروز به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای پژو مدل ۲۰۶ تیپ ۲ از ۲۵۸ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۵۷ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای تیبا مدل تیبا هاچ بک سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در این مدت با کاهش قیمت یک میلیون تومانی امروز به ترتیب ۱۷۷ و ۱۸۶ میلیون تومان قیمت خوردند.

در میان این کاهش قیمت ها خودرو ساینا از چهارشنبه هفته گذشته تا امروز یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۹۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ ساینا گران شد

۲۲۳۲۲۷