ایرنا نوشت: رضا فیاضی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بازی در چند سریال تلویزیونی را به پایان رسانده‌ام که همگی مشکل مالی دارند و با من تسویه حساب نکرده‌اند و حتی تازگی‌ها تهیه‌کنندگان قرارداد را به بازیگر نمی‌دهند و کاری را انجام می دهی ولی قراردادی نداری که حق و حقوقت را پیگیری کنی؛ به […]

کاسه صبر رضا فیاضی لبریز شد/ به خدا خسته شدم!

ایرنا نوشت: رضا فیاضی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بازی در چند سریال تلویزیونی را به پایان رسانده‌ام که همگی مشکل مالی دارند و با من تسویه حساب نکرده‌اند و حتی تازگی‌ها تهیه‌کنندگان قرارداد را به بازیگر نمی‌دهند و کاری را انجام می دهی ولی قراردادی نداری که حق و حقوقت را پیگیری کنی؛ به خدا قسم خسته شدم.

رضا فیاضی این بازیگر که مدتی است از جزیره کیش به تهران آمده اظهار داشت: مساله مهاجرت به تهران همیشه در ذهن من می‌آید. ولی متاسفانه در تهران شرایط فیلمسازی و سریال‌سازی خوب نیست. در سریالی با عنوان خانه پرتقالی‌ها بازی داشتم که با من تسویه نکردند و گفتند سازمان صداوسیما پول نداده است. سه چهار تا کاری که انجام دادم همگی مشکل مالی دارند و تسویه نکردند.

زندگی با دستمزد بازیگری سخت است

بازیگر سریال قصه‌های تابه‌تا ضمن انتقاد از بدحسابی تلویزیون افزود: در اوج کرونا با بدبختی کار کردم و جلوی دوربین رفتم. اما نزدیک ۲۰ میلیون تومان من از یک سریال پرداخت نشده و روی هواست. در یک سریال دیگر به اسم اسپینجر به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا کریم‌زاده بازی کردم که از آنجا هم مقداری طلبکارم. این قدر به من از نظر روحی و روانی فشار می‌آید که گاهی با خودم می گویم کاش به کیش برگردم و حرص نخورم. آنجا می‌توانم رمان بنویسم و شعری بگویم. امیدوارم بودم که بشود با دستمزد بازیگری در تهران زندگی کرد. ولی سخت است.

تهیه‌کنندگان قرارداد نمی‌دهند

فیاضی افزود: تازگی‌ها تهیه‌کنندگان قرارداد را به بازیگر نمی‌دهند. تو به عنوان بازیگر کاری را انجام می دهی؛ ولی قراردادی نداری که حق و حقوقت را پیگیری کنی. این موضوع بی سابقه است. نمی دانم با چه هدفی این کار را می کنند. شاید به خاطر مالیات است. آدم از این اتفاقات سر درنمی‌آورد. به خدا قسم خسته شدم.

وی که هم اکنون مشغول بازیگری در سریال خوشنام است اظهار داشت: این سریال طنز احتمالا ماه رمضان سال آینده پخش می‌شود و فیلمبرداری‌اش تا آخر سال ادامه دارد. من نقش پدر یکی از بچه ها را بازی می کنم که پزشک است. من و خانم شیوا خنیاگر در این سریال هر دو پزشک هستیم و پسرمان با قهرمان داستان رفاقت دارد. من و خانم خنیاگر این گونه وارد داستان می‌شویم.

این بازیگر درباره اوضاع کتابفروشی‌اش در جزیره کیش گفت: الان همسرم در کیش ساکن است و این فروشگاه را اداره می‌کند.

۵۸۵۸