هتل ترنج کیش کیش یکی از زیباترین جزایر ایران محسوب می شود. این شهر بسیار پرطرفدار هرساله پذیرای بسیاری از مهمانان از سراسر دنیا و ایران می باشد. حال این جزیره که میزبان بسیاری از عموم می باشد،  از مجموعه های بزرگ و اقامتی تشکیل شده است. یکی از هتل های بسیار مدرن و پیشرفته، […]

هتل ترنج کیش

کیش یکی از زیباترین جزایر ایران محسوب می شود. این شهر بسیار پرطرفدار هرساله پذیرای بسیاری از مهمانان از سراسر دنیا و ایران می باشد. حال این جزیره که میزبان بسیاری از عموم می باشد،  از مجموعه های بزرگ و اقامتی تشکیل شده است. یکی از هتل های بسیار مدرن و پیشرفته، هتل ترنج می باشد.

این هتل بسیار زیبا که با طراحی و معماری منحصر به فرد خود، به خوبی می تواند نظر گردشگران را به خود جلب کند، بر روی آب های زیبا واقع شده است.

 شاید کمی عجیب به نظر برسد اما بله باید ذکر کنیم هتل ترنج بر روی آب های آبی کیش قرار گرفته و افراد با اقامت خود می توانند از تجربه های بی نظیری بهره مند شوند. حال اگر راجب به نحوه بازدید و همچنین شرایط هتل کنجکاو هستید، پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطالب بالا ما همراه باشید‌.

آشنایی با هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش، در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. در واقع این هتل جزو مجموعه های اقامتی جدید کیش محسوب می شود و در این ۶ سال تاسیس، توانسته به یکی از زیباترین هتل های موجود در ایران تبدیل شود. همچنین هتل ترنج کیش، با ارائه کردن بهترین امکانات و خدمات به مسافران، اقامت بسیار رویایی و عالی را در کیش به وجود می آورد.

در واقع به جز امکانات کلی اتاق ها و همچنین هتل، می توان از منظره بی نظیری بهره مند شد. همچنین شما می توانید با تهیه کردن بلیط هواپیما تهران کیش ، به راحتی به این جزیره زیبا سفر کنید و همچنین مدت اقامت خود را در مجموعه زیبا و بی نظیری مثل هتل ترنج بگذرانید. این مجموعه اقامتی، در اصل، در بخشی بسیار عالی و ایمن و همچنین اکو سیستمی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که هتل ترنج در دو فاز تاسیس شده و که این فازها به قسمت های روی آب و ساحل دسته بندی می شوند. یعنی این که تعدادی از اتاق ها و واحدها بر روی آب واقع شده اند و قسمت های دیگر هم در قسمت ساحلی کیش واقع شده اند. انتخاب واحدها نسبت به شرایط و سلیقه افراد متفاوت است. نکته بسیار جالبی که در خصوص هتل ترنج کیش وجود دارد، این موضوع است که شما می توانید حتی از درون اتاق های خود به راحتی از دیدن آب های آرام خلیج فارس بازدید نمایید.

زیرا شیشه ای در قسمت کف و بالکن تمام واحدها قرار گرفته اند که به شما امکان بازدید از آب های ارام و زیبا را می دهند. هتل ترنج از پیشرفته ترین امکانات مدرن معماری و همچنین با استفاده از مجرب ترین مهندسان ساخته شده است. مجموعه ترنج توانسته در طی سن خود، بهترین رضایت کاربران را نیز دریافت کند.

همچنین این مجموعه از نظر رسیدگی و خوش برخوردی پرسنل ها جزو هتل های عالی رتبه در کیش محسوب می شود. شاید مجموعه ها و هتل های بسیاری به وجود امده باشند که در خصوص ارائه امکانات فعالیت داشته باشند، اما شما برای تجربه کردن یک سفر خوب، باید حتما مجموع اقامتی عالی را هم برگزینید تا مشکلی در هنگام طول سفر به وجود نیاید. زیرا همان طور که برای همه واضح است، انتخاب درست یک مجموعه اقامتی در سفر جزو مهم ترین نکات می باشد.

امکانات اتاق های هتل ترنج کیش

همانند هر مجموعه اقامتی، هتل ترنج هم دارای امکاناتی درون واحدهای خود می باشد تا مسافران بتوانند اقامت راحت تری را تجربه نمایند. البته توجه داشته باشید که در هنگام رزرو بلیط چارتر مشهد کیش خود، حتما اتاق های مد نظر خود را هم رزرو کنید. این مجموعه دارای ۱۰۰ واحد اتاق می باشد. اتاق ها نسبت به تعداد تخت و همچنین ویو تقسیم بندی می شوند.

به عنوان مثال شما می توانید هم اتاق های دو تخته و هم سوئیت ها را رزرو نمایید. از امکانات درون اتاق ها هم می تواند به روم سرویس، صبحانه، امکانات کامل سرمایشی گرمایشی و… اشاره کرد. توجه داشته باشید که حتما در هنگام رزرو به مدل اتاق ها توجه بسیاری داشته باشید.

زیرا اتاق ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند و از همین رو شما با توجه به سلیقه و همچنین شرایط می توانید برای رزرو اقدام نمایید. فراموش نکنید از امکانات صرف صبحانه در بالکن اتاق ها و همچنین تماشای غروب زیبای آفتاب هم لذت ببرید. اقامت داشتن در هنل ترنج باعث می شود تا شما بهترین تجربه اقامتی در سفر خود کسب کنید.چ

امکانات کلی هتل ترنج کیش

هتل ترنج دارای امکانات کلی و اصلی هم می باشد که افراد می توانند با توجه به شرایط هتل از آن ها بهره مند شوند. نماز خانه، آتلیه، کافی شاپ، چایخانه سنتی، اتاق بازی، فضای سبز، جکوزی، رستوران، استخر، زمین ورزشی، سالن بیلیارد و… نمونه هایی از امکانات کلی این هتل می باشند.

همچنین لازم به ذکر است که هتل ترنج در ۶ سال توانسته ۵ ستاره را به خود اختصاص دهد. اگر می خواهید برای اولین بار به کیش سفر کنید، حتما پیشنهاد می کنیم که برای رزرو اقامت خود همین حال در هتل ترنج کیش اقدام نمایید و تجربه جدیدی از داشتن اقامت در یک مجموعه داشته باشید.

همچنین قوانین کلی در رابطه با هتل وجود دارد. به عنوان مثال استفاده کردن از استخر با توجه به تعرفه هتل امکان پذیر است. قوانین دیگری هم در رابطه یا رزرو اتاق ها وجود دارد که شما در هنگام رزرو اتاق خود می توانید از آن ها مطلع شوید.

اگر قصد استفاده از امکانات کلی هتل ترنج را دارید، پیشنهاد می کنیم که سری به رستوران این مجموعه هم بزنید. بهترین منوهای دریایی و  سنتی که توسط بهترین سر آشپزها تهیه می شوند، می توانند برای شما یک اقامت راحت  را به ارمغان آوردند.

چگونه می توان از هتل ترنج کیش بازدید نمود؟

برای بازدید کردن از هتل ترنج، می توانید با تهیه بلیط لحظه آخری اصفهان کیش ، به آنجا سفر کرده و از این هتل هم بازدید نمایید. البته فراموش نکنید در هنگام مدت سفر خود سری هم به جاذبه های گردشگری کیش بزنید. مکان های بسیاری به وجود آمده که گردشگران می توانند به راحتی از آن ها بازدید نمایید.