حضور مسئولان در محل وقوع سیلاب‌های اخیر حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. به گزارش خبرآنلاین، بعد از وقوع سیل در برخی استان‌ها از جمله تهران، مسئولان تلاش کردند برای بررسی بیشتر در محل حادثه حضور داشته باشند، اما تصاویر منتشر شده از این حضور با حواشی زیادی همراه شد، از کت و شلوار گلی شهردار […]

شما نظر دادید/ حضور مسئولان در محل وقوع سیلاب‌ها بیشتر تظاهر بود تا انجام وظیفه

حضور مسئولان در محل وقوع سیلاب‌های اخیر حاشیه‌های زیادی به همراه داشت.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از وقوع سیل در برخی استان‌ها از جمله تهران، مسئولان تلاش کردند برای بررسی بیشتر در محل حادثه حضور داشته باشند، اما تصاویر منتشر شده از این حضور با حواشی زیادی همراه شد، از کت و شلوار گلی شهردار تهران گرفته تا سرم زدن استاندار پایتخت و نحوه مواجهه او با مسئولان محلی انتقادات زیادی را همراه داشت.

از همین روی از مخاطبان خبرآنلاین پرسیدیم شما در این‌باره چه پاسخی دارید؛ آیا این روش حضور مسئولان در صحنه حادثه سبب آگاهی بیشتر آن‌ها از عمق حادثه می‌شود یا بیشتر برای نمایش و تبلیغات است؟

یک کاربر برای خبرآین نوشته «مسئولین ما همیشه ثابت کردند که در کنار مردم هستند و هدف شان فقط مساعدت و کمک و حل مشکلات بوده»

با این وجود به نظر می‌رسد «ابراهیم» با این کاربران خبرآنلاین مخالف است، او نوشته که: «فقط نمایش و شو تبلیغاتی است.»

مخاطب دیگری هم با واکنش به این مسئله نوشته: «آخر واقعا حضور مسئولین سر صحنه حادثه به چه دردی میخورد؟ هرچه کار هست توسط معاون ها و نیروهای عملیات انجام می شود. مسئولین بروند وقتشان را برای یادگیری مدیریت درست مصرف کنند.»

کاربری که خود را «حسنعلی» معرفی کرده در پاسخ به این وضعیت نوشته که: «رفتار هیجانی مسئولین در حضور همه جانبه و تراکم افراد و نیروها و امکانات یکی از دلایل اصلی عدم مدیرت صحیح بحران است که موجب افزایش توقعات شده در صورتی که مدیران باید در اتاق فکر برای حل مشکلات راه حل کارگشا ارائه کنند.»

همچنین «محمد» با واکنشی متفاوت‌تر پاسخ داده که : «شما تمام بازدیدها ی سرزده و سر نزده ی سیل اخیر را بیرون بیاورید و بررسی کنید بنظر شما کدام بازدید مسئولین گرهی از کار گشوده است. هلال احمر و حوادث غیر مترقبه و جهاد کشاورزی و ارتش و… که کارشان را چه درست چه نادرست دارند انجام می دهند، بنابراین رفتن سایر مسئولان در حادثه شاید در حد یک درصد تاثیر گذار باشد نه بیشتر. پس نتیجه می گیریم بی فایده بودن بازدید میدانی و اصرار بر این باز دیدها با قصد و غرضی به جز خدمت رسانی است.

واکنش‌هایی از این دست در میان پاسخ دهنده‌ها زیاد است؛ «مدیران کشور صرفا دنبال اقدامات نمایشی و ریا هستند.»، «هیچ یک ازمسولین برای مردم ارزش قائل نیستند.»، «اسباب خنده و جوک»، «بسیارضعیف وهمراه با تظاهر رسانه‌ای»؛ کاربر دیگری هم نوشته «ریا پر رنگتر بود.»

یکی دیگر از مخاطبان خبرآنلاین در واکنشی نوشته که: «گرفقط کمی توانایی،واحساس مسئولیت بوداصلا نباید بازهم این اتفاقات تکرار می‌شد، چون هنوز جای دردهای سیل قبلی تازه است اما بازهم همون،آش وهمون،کاسه.»

شما می‌توانید نظرات بیشتر را اینجـــــــا بخوانید.

۲۳۳۲۳۳