مهاجم مسلح ناشناس، چند جوان را که داخل باغی در منطقه طرق مشهد دور هم نشسته بودند به رگبار بست و یکی از آن ها را به قتل رساند. جمعه گذشته، چهار جوان برای تفریح و دور هم نشینی به باغ پدر یکی از جوان های مذکور می روند تا شب را کنار هم سپری […]

5f38e4218c96d_2020-08-16_12-15

مهاجم مسلح ناشناس، چند جوان را که داخل باغی در منطقه طرق مشهد دور هم نشسته بودند به رگبار بست و یکی از آن ها را به قتل رساند.

جمعه گذشته، چهار جوان برای تفریح و دور هم نشینی به باغ پدر یکی از جوان های مذکور می روند تا شب را کنار هم سپری کنند. اگرچه این چهار دیواری با چند درخت نام باغ به خود گرفته بود اما خانه باغ و سایبانی برای استراحت داشت به همین دلیل این چهار جوان وارد باغ شدند و در تاریکی شب دور هم نشستند.

عقربه های ساعت حدود یک بامداد را نشان می داد که دو نفر از آن ها به حالت درازکش روی زیلو قرار گرفتند اما دو نفر دیگر هنوز نشسته بودند و با هم گفت و گو می کردند.

آن ها در باغ را هم نبستند تا از دانه های کدویی مراقبت کنند که در نزدیکی باغ روی زمین پهن شده بود. (صاحب باغ مقداری دانه کدو را زیر نور خورشید قرار داده بود تا خشک شوند) در همین حال ناگهان فرد ناشناسی مقابل در باغ ظاهر شد و با سلاحی که در دست داشت به طرف چهار جوان، آتش گشود.

رگبار شلیک گلوله ها به حدی بود که فرصت هر گونه عکس العملی را از جوانان باغ نشین گرفت. دو جوان درازکش در همان حالت خود را به جوی آب و کنار خانه باغ کشیدند اما تعدادی از گلوله ها به دو جوان ۲۴ و ۲۳ ساله اصابت کرد و آن ها غرق در خون شدند.

با فرار مهاجم مسلح از صحنه این حادثه هولناک، بلافاصله دو جوانی که جان سالم به در برده بودند به یاری دوستان مجروح شان شتافتند و با نیروهای امدادی اورژانس، تماس گرفتند. دقایقی بعد دو مجروح این حادثه به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند اما جوان ۲۴ ساله که وحید براتی نام داشت بر اثر عوارض ناشی از اصابت چند گلوله جان سپرد.

در همین حال جوان دیگری به نام بهنام-خ که هدف گلوله قرار گرفته بود به اتاق عمل هدایت شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و بدین ترتیب از مرگ نجات یافت.

به دنبال اعلام این جنایت مسلحانه به قاضی ویژه قتل عمد، بی درنگ قاضی علی اکبر احمدی نژاد شبانه به همراه گروه تخصصی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم مرکز درمانی و محل وقوع جنایت شد.

بررسی های مقدماتی نشان داد که جوان مهاجم از سلاح کلاشینکف استفاده کرده و به صورت غافلگیرانه به دور هم نشینی چند جوان شبیخون زده است که هنوز انگیزه مهاجم مسلح از این جنایت وحشتناک مشخص نیست. تحقیقات بیشتر در این باره با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی احمدی نژاد توسط کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: خراسان

به رگبار بستن
جوان
تفریح
مرد ناشناس
جان باختن
مشهد