ورزش سه نوشت: در نظرسنجی نشریه آبولا ۷۰ درصد شرکت کنندگان خواهان نیمکت‌نشینی رونالدو در بازی سه شنبه مقابل سوئیس شدند. کریستیانو رونالدو جام جهانی درخشانی را پشت سر نمی گذارد. او در اولین بازی پرتغال برابر غنا موفق به گلزنی شد و در بازی دوم نیز یک گل به اروگوئه زد که کمی بعد […]

عکس | پرتغالی‌ها از رونالدو خسته شدند؛ او باید نیمکت‌نشین شود!

ورزش سه نوشت: در نظرسنجی نشریه آبولا ۷۰ درصد شرکت کنندگان خواهان نیمکت‌نشینی رونالدو در بازی سه شنبه مقابل سوئیس شدند.

کریستیانو رونالدو جام جهانی درخشانی را پشت سر نمی گذارد. او در اولین بازی پرتغال برابر غنا موفق به گلزنی شد و در بازی دوم نیز یک گل به اروگوئه زد که کمی بعد به نام برونو فرناندز به ثبت رسید. رونالدو در بازی برابر کره جنوبی نیز فیکس بود ولی موفق به گلزنی نشد. او در هر سه بازی پرتغال نیز تعویض شده و در بازی اخیر برابر کره پس از تعویض به وضوح ناراحت بود.

عکس | پرتغالی‌ها از رونالدو خسته شدند؛ او باید نیمکت‌نشین شود!

نشریه پرتغالی آبولا در یک نظرسنجی از مردم پرتغال خواست تا در مورد قرار گرفتن رونالدو در بازی برابر سوئیس(یک هشتم نهایی) نظر بدهند و نتیجه جالب بود. ۷۰ درصد پرتغالی ها معتقدند رونالدو نباید برابر سوئیس در ترکیب ثابت باشد و تنها ۳۰ درصد معتقد بودند که او باید فیکس بازی کند.

پرتغالی ها اکثرا معتقدند که رافائل لیائو، گونسالو راموس و آندره سیلوا که جوان‌ترند، شایستگی بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دارند و رونالدو بهتر است نیمکت‌نشین شود. رونالدو اخیرا در منچستریونایتد نیز با شرایطی مشابه روبرو بود و در نهایت قراردادش فسخ شد. او تقریبا جایگاهش در میان هواداران یونایتد را از دست داده بود و حالا در پرتغال نیز او را در ترکیب ثابت نمی خواهند. باید دید این فوق ستاره ۳۸ ساله دنیای فوتبال، سه شنبه در ترکیب ثابت پرتغال خواهد بود یا نیمکت‌نشین می شود.

۲۵۸ ۲۵۸