روزنامه ایران نوشت: شورای امنیت کشور تحت ریاست احمد وحیدی وزیر کشور روز گذشته در بیانیه‌ای تصریح کرد در جریان اغتشاشات ۲۰۰ نفر جان باخته‌اند که در نوع خود از مسئولیت‌پذیری و اقدام بموقع وزارت کشور دولت سیزدهم نشان داشت. روزنامه دولت در مطلبی به تمجید از عملکرد دولت در «انتشار بهنگام آمار کشته‌شدگان» اعتراضات […]

تمجید روزنامه دولت از اعلام آمار جان‌باختگان اعتراضات / گویای مسئولیت‌پذیری دولت است

روزنامه ایران نوشت: شورای امنیت کشور تحت ریاست احمد وحیدی وزیر کشور روز گذشته در بیانیه‌ای تصریح کرد در جریان اغتشاشات ۲۰۰ نفر جان باخته‌اند که در نوع خود از مسئولیت‌پذیری و اقدام بموقع وزارت کشور دولت سیزدهم نشان داشت.

روزنامه دولت در مطلبی به تمجید از عملکرد دولت در «انتشار بهنگام آمار کشته‌شدگان» اعتراضات پرداخته و با حمله به دولت حسن روحانی مدعی شده قرار است با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب «آسیب جانی و مالی اغتشاشگران» هم مورد بررسی قرار گیرد.

شورای امنیت کشور تحت ریاست احمد وحیدی وزیر کشور روز گذشته در بیانیه‌ای تصریح کرد در جریان اغتشاشات ۲۰۰ نفر جان باخته‌اند که در نوع خود از مسئولیت‌پذیری و اقدام بموقع وزارت کشور دولت سیزدهم نشان داشت. انتشار بهنگام این آمار از سوی شورای امنیت کشور در حالی انجام شد که هنوز جامعه تعلل عجیب و یک ساله دولت روحانی در اعلام آمار کشته‌شدگان اغتشاشات رخ داده در آبان ۹۸ را فراموش نکرده است.

در ادامه گزارش روزنامه دولت آمده است: اقدام قابل توجه دیگر دولت سید ابراهیم رئیسی در مواجهه با رخدادهای اخیر کشور را باید در اعلام شکل‌گیری کمیته حقیقت‌یاب توسط وزارت کشور و با حضور و عضویت افراد دولتی، غیردولتی و حقوقدان در آن جست‌وجو کرد. کمیته‌ای که به تصریح مسئولان قرار است «حتی آسیب‌های جانی و مالی رسیده به اغتشاشگرها را هم بررسی کند و اگر این افراد مورد ظلم قرار گرفته‌اند تکلیف‌شان مشخص شود.»

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰