رییس اسبق اتحادیه طلا گفت: هم‌اکنون قیمت اونس چهانی در محدوده یک هزار و ۸۰۰ دلار است و به نظر می‌رسد اونس طلا فعلا این کانال را حفظ کند. محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که در دوره‌ای قیمت سکه به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت، اما پس از […]

پیش‌بینی جدید رییس اسبق اتحادیه طلا از قیمت‌ها/ امکان بازگشت قیمت سکه به کانال ۱۰ میلیون تومان وجود دارد؟

رییس اسبق اتحادیه طلا گفت: هم‌اکنون قیمت اونس چهانی در محدوده یک هزار و ۸۰۰ دلار است و به نظر می‌رسد اونس طلا فعلا این کانال را حفظ کند.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که در دوره‌ای قیمت سکه به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت، اما پس از آن دوباره در برهه‌ای شاهد بودیم که قیمت سکه تا کانال ۱۰ میلیون تومان نزدیک شد. با توجه به این‌که سکه هم‌اکنون در مرز ۱۸ میلیون تومان قرار گرفته، آیا می‌توان امیدوار بود که دوباره شاهد ریزش قیمت سکه همچون گذشته باشیم؟ گفت: آن زمان که این اتفاق افتاد، قیمت اونس جهانی طلا تا کانال ۲ هزار دلار رفته بود، اما پس از آن ۴۰۰ دلار کاهش پیدا کرد و به کانال یک هزار و ۶۰۰ دلار آمد.

وی افزود: در حال حاضر این شرایط قابل پیش‌بینی نیست. هم‌اکنون قیمت اونس چهانی در محدوده یک هزار و ۸۰۰ دلار است و به نظر می‌رسد اونس طلا فعلا این کانال را حفظ کند.

رییس اسبق اتحادیه طلا و سکه تصریح کرد: اتفاقی که افتاده، این است که سکه هم‌اکنون به رقم ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان افزایش یافته است که این رقم، رکورد جدید قیمتی است. یعنی تاکنون یک چنین قیمتی را برای یک قطعه سکه نداشتیم.

مشروح اظهارات محمد کشتی‌آرای را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵