ورزش سه نوشت: سرمربی فولاد درخواست کرد تا دیدار با پرسپولیس را در حضور تماشاگران اهوازی برگزار کند. در شرایطی که فولاد خود را برای دیدار حساس برابر پرسپولیس آماده می کند، شاگردان نکونام باید بدون حضور تماشاگران خودی به مصاف صدرنشین لیگ برتر بروند. دیدارهای هفته هفدهم با حضور هواداران برگزار می شود اما […]

درخواست مهم نکونام برای دیدار با پرسپولیس

ورزش سه نوشت: سرمربی فولاد درخواست کرد تا دیدار با پرسپولیس را در حضور تماشاگران اهوازی برگزار کند.

در شرایطی که فولاد خود را برای دیدار حساس برابر پرسپولیس آماده می کند، شاگردان نکونام باید بدون حضور تماشاگران خودی به مصاف صدرنشین لیگ برتر بروند. دیدارهای هفته هفدهم با حضور هواداران برگزار می شود اما روز گذشته و در بیانیه روز گذشته باشگاه فولاد خوزستان تاکید شد با اعلام مسئولان استانی بازی در اهواز بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به این اتفاق می‌گوید: همیشه گفته‌ام هواداران سرمایه باشگاه هستند و حضور آن‌ها می‌تواند به فولاد انرژی بدهد. طرفداران چرخ محرک تیم و باشگاه هستند و بارها تاکید کرده‌ام باید بهترین امکانات در ورزشگاه در اختیارشان قرار بگیرد چراکه خود من هوادار بودم و می‌دانم آنها برای تماشای یک فوتبال چه مشکلاتی دارند.

او ادامه داد: ما روز جمعه بازی بسیار مهم و حساسی با پرسپولیس داریم که قطعا حضور هواداران‌مان می‌تواند به تیم کمک کند. حمایت آن‌ها برای ما یک امتیاز مهم و حیاتی است. از روزی که بحث بازگشت طرفداران به ورزشگاه‌ها مطرح شد، ما پیگیر بوده‌ایم که اولین بازی خانگی‌مان مقابل پرسپولیس با حضور آن‌ها باشد.

نکونام اضافه می‌کند: باشگاه فولاد به تنهایی در این زمینه تصمیم گیر نیست. از مسئولان خواهشی دارم. امیدوارم به حضور هواداران ما در ورزشگاه کمک کنند. آخرین بار در دیدار با تراکتور طرفداران کنار فولاد بودند و دیدید چه اتفاقی رخ داد. با حمایت آن‌ها در دقایق پایانی مسابقه توانستیم برنده باشیم و سه امتیاز بسیار مهم به دست بیاوریم.

سرمربی جوان فولاد با تمجید از هواداران اهوازی و تأکید بر حضور آنها در فولاد آره نا خاطرنشان کرد: این جادوی حضور هواداران است. با آن‌ها فوتبال زیباتر می‌شود. در اهواز هم دلخوشی مردم به همین فوتبال است. عاشقانه تیم‌های این استان را دوست دارند.

نکونام در پایان می‌گوید: ما ناامید نیستیم و مثل طرفداران منتظر می‌مانیم تا انشالله خبرهای خوبی برسد. مطمئنا مسئولان استانی هم حامی فولاد و طرفدارانش هستند.

۲۵۸ ۲۵۸