مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان از تکمیل و بهره‌برداری از سالن ورزشی زنده یاد فریبرز فرشاد در اوایل سال ۱۴۰۲ خبر داد . به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید آرش قیاسیان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی سالن ورزشی زنده یاد فریبرز فرشاد گفت : در سفر رییس […]

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی طرح بازسازی سالن ورزشی زنده یاد فریبرز فرشاد

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان از تکمیل و بهره‌برداری از سالن ورزشی زنده یاد فریبرز فرشاد در اوایل سال ۱۴۰۲ خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید آرش قیاسیان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی سالن ورزشی زنده یاد فریبرز فرشاد گفت : در سفر رییس جمهور به استان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان جهت بازسازی مصوب شد که ۱۰۰ درصد آن تخصیص پیدا کرد.
وی افزود: خوشبختانه پروزه با سرعت مطلوبی در حال اجراست و در حال حاضر با پیشرفت ۸۵ درصدی فعال و در حال تکمیل است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه امسال نیز ۲ میلیارد تومان اعتبار به این طرح لحاظ شده اظهار داشت: این اعتبار تا پایان بهمن ابلاغ خواهد شد و در صورت تخصیص این اعتبار تکمیل پروژه با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد .
قیاسیان تصریح کرد: پروژه هم‌اکنون در مرحله نازک کاری و تاسیسات است که حداکثر تا اوایل سال بعد تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید .
وی در ادامه با اشاره به اینکه این سالن در گذشته قهرمانان ملی زیادی در بوکس تحویل ورزش کشور داده افزود : شهریار رحمانی ، کیانفر حمیدیان ، مرتضی و رحیم سپهوند ، عوض پور و …… از بوکسورهای نامدار لرستانی بودند که در این سالن با مربیگری زنده یاد ایرج ملک حسین پور و سایر پیشکسوتان بوکس استان در میادین ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند و ما موظف هستیم این سالن که خانه بوکس استان می‌باشد را برای این ورزش پرافتخار بازسازی و تجهیز نماییم.

۴۶