روزنامه کیهان نوشت: رویترز و بی‌بی سی فارسی، بلافاصله پس از انتشار خبر، ضمن برجسته ‌سازی این ماجرای ظاهرا شخصی و ناموسی، سعی کردند ابعاد تروریستی- سیاسی به ماجرا داده و جنگ دیپلماتیک را انگاره ‌سازی کنند. تکاپوی سفیر رژیم صهیونیستی پس از حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران از نکات قابل تامل است. […]

مساله «ناموسی» بود، رسانه‌های غربی «شلوغ‌کاری» می‌کنند /  واکنش «کیهان» به حمله مسلحانه علیه سفارت جمهوری آذربایجان

روزنامه کیهان نوشت: رویترز و بی‌بی سی فارسی، بلافاصله پس از انتشار خبر، ضمن برجسته ‌سازی این ماجرای ظاهرا شخصی و ناموسی، سعی کردند ابعاد تروریستی- سیاسی به ماجرا داده و جنگ دیپلماتیک را انگاره ‌سازی کنند.

  • تکاپوی سفیر رژیم صهیونیستی پس از حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران از نکات قابل تامل است. از سوی دیگر، رسانه‌های غربی در پی آن هستند تا یک اختلاف شخصی را به مسئله‌ای کاملا سیاسی و دیپلماتیک تبدیل کنند. رویترز و بی‌بی سی فارسی، بلافاصله پس از انتشار خبر، ضمن برجسته ‌سازی این ماجرای ظاهرا شخصی و ناموسی، سعی کردند ابعاد تروریستی- سیاسی به ماجرا داده و جنگ دیپلماتیک را انگاره ‌سازی کنند.
  • با شلوغ کاری رسانه‌های انگلیسی درباره ماجرای سفارت جمهوری آذربایجان، به نظر رسید که آنها می‌خواستند شکست فاحش دو هفته قبل را از مسیر دیگری جبران کنند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰