معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از ایجاد ۳۰۰۰ فرصت جدید شغلی با اجرای ۸۰۰ طرح در حوزه کشاورزی استان با اعطای ۶۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در استان خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، مریم محمدزاده اظهار کرد: سال گذشته مطابق بند الف تبصره ۱۸ بالغ بر ۴۳۸۰ میلیارد ریال در […]

ایجاد ۳هزار فرصت شغلی در حوزه کشاورزی هرمزگان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از ایجاد ۳۰۰۰ فرصت جدید شغلی با اجرای ۸۰۰ طرح در حوزه کشاورزی استان با اعطای ۶۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، مریم محمدزاده اظهار کرد: سال گذشته مطابق بند الف تبصره ۱۸ بالغ بر ۴۳۸۰ میلیارد ریال در قالب ۲۴۰ طرح، موفق به اخذ تسهیلات در بخش کشاورزی شده است.

وی در ادامه با تشریح طرح های رسیده به معاونت برنامه ریزی وسرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان جهت اخذ تسهیلات، افزود: از این طرح‌ها ۵۵ درصد در زمینه ایجاد گلخانه، ۲۶ درصد در بخش شیلات و آبزیان، پنج درصد صنایع تبدیلی و ۱۴ درصد نیز در سایر موارد برای اخذ تسهیلات اقدام کرده‌اند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش نهاده‌های دام و طیور و آبزیان، تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت پذیرفته بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۵۰۰ طرح به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

محمدزاده همچنین از اعطاء ۶۰۰۰ میلیارد ریال از محل اشتغال پایدار روستایی، صندوق توسعه ملی، منابع داخلی بانک و مشاغل خانگی خبر داد و تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در راستای اشتغال‌زایی و کمک به اقتصاد خانواده گام‌های موثری در سال جاری برداشته است.

معاون برنامه‌ریزی و امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با تشرف اهداف سازمان از تامین اعتبار و اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی استان خاطرنشان کرد: حمایت از توسعه بخش کشاورزی و کمک به تامین سرمایه‌گذاری و نقدینگی مورد نیاز متقاضیان از مهمترین اهداف تعریف شده در این حوزه است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: مهمترین گام برای دریافت این تسهیلات دریافت مجوزهای مربوطه برای کسب ‌وکار از طریق جهاد کشاورزی است و سپس باید برای دریافت تسهیلات مذکور، در سامانه سیتا با آدرس (cita.maj.ir) ثبت نام کنید. بعد از ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات و فرم‌های خواسته شده در این پرونده متقاضی، در جلسه کمیسیونی که در جهاد کشاورزی تشکیل می‌شود مطرح شده و در صورت تایید در این مرحله، برای اخذ مبلغ موافقت شده وام به بانک ارسال خواهد شد.

۴۶