همشهری آنلاین نوشت: رییس بیمارستان میلاد اهواز جزییات فوت یک دختر ۲۳ ساله اهوازی حین جراحی زیبایی در این بیمارستان را تشریح کرد. دکتر عبدالحکیم آباریان بیان‌کرد: عمل زیبایی این زن جوان چهارشنبه از ساعت ۱۵ آغاز شد و ساعت ۱۹ کارکرد قلب و تنفس وی مختل شد. وی افزود: تیم پزشکی اقدامات لازم از […]

فوت دختر جوان در حین جراحی زیبایی/ جزئیات بیشتر

همشهری آنلاین نوشت: رییس بیمارستان میلاد اهواز جزییات فوت یک دختر ۲۳ ساله اهوازی حین جراحی زیبایی در این بیمارستان را تشریح کرد.

دکتر عبدالحکیم آباریان بیان‌کرد: عمل زیبایی این زن جوان چهارشنبه از ساعت ۱۵ آغاز شد و ساعت ۱۹ کارکرد قلب و تنفس وی مختل شد.

وی افزود: تیم پزشکی اقدامات لازم از جمله اکوی قلب را انجام دادند اما آمبولی راه خروجی بطن را مسدود کرد و ساعت ۲۱ فوت او اعلام شد.

آباریان با اشاره به بررسی تیم پزشکی در نشست صبح روز پنجشنبه با حضور اعضای تیم پزشکی این عمل جراحی بیان کرد: گزارش عمل در اختیار معاونت درمان قرار گرفت اما هنوز عامل موثر در فوت این دختر جوان مشخص نشده است.

رییس بیمارستان میلاد اهواز گفت: کالبد شکافی توسط پزشک قانونی انجام شد و نتیجه در روزهای آینده اعلام می شود.

وی با بیان اینکه کادر بیمارستان در جریان این اتفاق را کاملا حرفه ای عنوان کرد و گفت: در صورت وجود قصور انسانی تمام پرونده با نظر معاونت درمان شفاف سازی خواهد شد و بدون هیچ گذشتی هرگونه خطایی اعلام و برخورد لازم صورت می گرد.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۰ نیز یک دختر جوان اهوازی در حین عمل جراحی زیبایی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

مرگ ۱۷۶ نفر در تصادفات جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی/ اعلام پرترددترین استان‌های کشور

زنم وارد اتاق اداره شد و با ناخنهایش همه صورتم را زخمی کرد/ بیچاره شدم از دست خواهرزنم

۲۳۳۲۳۶