محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در راستای سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور ضمن بازدید از چندین پروژه عمرانی شهرستان های شوش و کرخه در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی […]

زبان فرهنگ و هنر، رساترین ابزار برای انتقال دستاوردها و افتخارات ایران اسلامی است

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در راستای سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور ضمن بازدید از چندین پروژه عمرانی شهرستان های شوش و کرخه در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که امروز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه در راستای سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان به عنوان نماینده تام‌الاختیار هیات دولت عازم شهرستان های شوش و کرخه شده است پس از بازدید از چندین پروژه عمرانی با حضور در شورای اداری این شهرستانها پس از شنیدن دغدغه‌ها و نقطه نظرات اعضای شورا با بیان اینکه دولت مردمی مصمم به تحقق تمامی مصوبات سفر قبلی رییس جمهور به استان خوزستان است، گفت: از آنجا که استان خوزستان به لحاظ ظرفیت ها استانی ویژه به شمار می‌رود، رییس جمهور محترم طی یکسال و نیم اخیر هفت سفر به این استان داشته است که این مسئله نشان دهنده اهتمام شخص رییس جمهور برای حل مشکلات این استان است.

اسماعیلی در ادامه به برخی اقدامات و برنامه های بینی شده برای تعالی حوزه فرهنگ و هنر شهرستان های شوش و کرخه اشاره کرد و افزود: تجهیز امکانات مساجد، بازسازی مجموعه فرهنگی و تجهیز کتابخانه های عمومی بخشی از اقدامات پیش رو در راستای تعالی حوزه فرهنگ و هنر این منطقه خواهد بود همچنین بودجه های مناسبی برای پروژه های فرهنگی در هیات دولت مصوب شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، زبان فرهنگ و هنر را رساترین ابزار برای انتقال دستاوردها و افتخارات ایران اسلامی به نسل های بعدی دانست و گفت: در این راستا مدیریت فرهنگی دولت مردمی به دنبال توسعه ‌فضاهای مختلف فرهنگی و هنری با اهتمام ویژه به فریضه جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری خواهد بود.

بازدید وزیر فرهنگ از پروژه بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی شهدای شوش

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در ادامه سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور از روند ساخت بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی شهدای شوش بازدید به عمل آورد و در حین این بازدید ضمن تماس تلفنی با وزیر بهداشت درمان و آموزش نکات موردنظر را در خصوص تسریع روند ساخت این بیمارستان بیان کرد.

همچنین وزیر فرهنگ در بدو ورود به استان خوزستان ضمن حضور در یادمان شهدای فتح‌المبین و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از روند ساخت پروژه حسینیه بزرگ بانوان این یادمان بازدید به عمل آورد.

۵۷۵۷