فارس نوشت: نماینده تهران در مجلس با ناجوانمردانه خواندن حملات صورت گرفته به مجلس در ماجرای دریافت خارج از ضابطه خودرو ها اظهار داشت: در این نامه از هیئت رئیسه خواسته شده تا اسامی کسانی که این خودروها را دریافت کرده‌اند چه کارمند باشند و چه نماینده منتشر کند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن […]

نامه نمایندگان به هیات رئیسه: اسامی «دریافت‌کنندگان شاسی‌بلند» را اعلام کنید / تعداد امضاها؟

فارس نوشت: نماینده تهران در مجلس با ناجوانمردانه خواندن حملات صورت گرفته به مجلس در ماجرای دریافت خارج از ضابطه خودرو ها اظهار داشت: در این نامه از هیئت رئیسه خواسته شده تا اسامی کسانی که این خودروها را دریافت کرده‌اند چه کارمند باشند و چه نماینده منتشر کند.

  • نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس با امضای متنی خواستار انتشار اسامی دریافت‌کنندگان خودروی رانتی شدند.
  • علی خضریان نماینده تهران در مجلس با اعلام این خبر گفت: این نامه توسط بنده چند روز قبل در سامانه مجلس به ثبت رسید و در حال حاضر به امضای حدود ۸۰ نفر از نمایندگان رسیده و امضاهای آن همچنان رو به افزایش است.
  • نماینده تهران در مجلس با ناجوانمردانه خواندن حملات صورت گرفته به مجلس در ماجرای دریافت خارج از ضابطه خودرو ها اظهار داشت: در این نامه از هیئت رئیسه خواسته شده تا اسامی کسانی که این خودروها را دریافت کرده‌اند چه کارمند باشند و چه نماینده منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷