علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از امید عالیشاه پرداخت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که دیدار حساس پرسپولیس و پیکان با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، در دقیقه ۷۰ تابلوی تعویض برای پرسپولیس بالا رفت تا امید عالیشاه به جای سعید صادقی وارد […]

عکس | پیام احساسی بیرانوند با جمله‌ای از هادی نوروزی

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از امید عالیشاه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که دیدار حساس پرسپولیس و پیکان با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، در دقیقه ۷۰ تابلوی تعویض برای پرسپولیس بالا رفت تا امید عالیشاه به جای سعید صادقی وارد زمین شود؛ او با عجله بازوبند کاپیتانی را به بازو بست و راهی مسابقه شد تا با انگیزه‌ای بالا در حملات سرخپوشان شرکت کند.

کمتر از ده دقیقه پس از ورود کاپیتان پرسپولیس به زمین، پاس او از سمت راست منجر به خطای پنالتی مدافعان پیکان شد تا تگ گل سرخپوشان در این دیدار روی تاثیرگذاری این تعویض تاثیرگذار یحیی گل‌محمدی وارد دروازه حریف شود.

پس از پایان این دیدار، علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از امید عالیشاه پرداخت و در اظهارنظری جالب او را به هادی نوروزی شباهت داد و یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را نیز زنده کرد.

دروازه‌بان پرسپولیس نوشت: «میدونی امید!؟ این حرف خدابیامرز هادیه… میگفت وقتی کاپیتان پرسپولیسی و روی نیمکت نشسته‌ای، تیمت نیاز به برد داره، مربی صدات می‌کنه و میگه بیا برو تو زمین، انگار اون لحظه بهت میگن با طناب یه تریلی رو بِکِش… هم باید بری توی زمین و تیمو جمع کنی هم نگاه میلیون‌ها هوادار بهته تا یه کار تاثیرگذار بکنی و تیمت ببره. امروز وقتی داشتی میرفتی تو زمین یاد حرف هادی افتادم. دعا کردن سربلند باشی… دمت گرم کاپیتان که همه انرژیتو گذاشتی تا با هم شاد باشیم…»

1872373

۲۵۸ ۲۵۸