همشهری آنلاین نوشت: رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر خبر داد و گفت: در این سانحه ۶ نفر کشته و دو مجروح شدند. سرهنگ مهدی خمر در این باره توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین یک دستگاه خودرو […]

اشتباه باور نکردنی راننده پژوه جان ۶ نفر را گرفت

همشهری آنلاین نوشت: رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر خبر داد و گفت: در این سانحه ۶ نفر کشته و دو مجروح شدند.

سرهنگ مهدی خمر در این باره توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین یک دستگاه خودرو سواری پژو۴۰۵ و یک دستگاه تریلی کشنده گاز در محل دوراهی ترانزیت جزینک به عطا محمد مطلع ، که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، خودروی سواری پژو که بصورت خلاف جهت در حال طی مسیر بوده با خودروی تریلی کشنده حامل گاز برخورد مینماید که متاسفانه در اثر این تصادف شش نفر از سرنشینان سواری پژو در سر صحنه جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر مجروح که جهت مداوا توسط خودروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام که متاسفانه یک نفر از دو مجروح دیگر جان خود را از دست میدهد.

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه حرکت خلاف جهت توسط راننده سواری پژو علت این تصادف بوده خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می شود به جهت حفظ سلامت و ایمنی خود و دیگران در هنگام رانندگی به قوانین و مقررات احترام گذاشته و بویژه از رانندگی با سرعت غیر مجاز و عجله و شتاب بی مورد حرکت بصورت خلاف جهت پرهیز نمایند.

۲۳۳۲۳۳