ایسنا نوشت:بانک‌ مرکزی در هر مرحله از اجرای مدل جدید کارمزد شبکه پرداخت، شرایط صنوف مختلف را بررسی و مشخص خواهد کرد و دریافت کارمزد از پذیرندگان در فاز اول در خصوص جایگاه‌های سوخت اساسا مطرح نبوده است. محمدمهدی تقی‌پور، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت گفت: خوشبختانه بانک‌مرکزی در تدوین طرح جدید کارمزد شبکه پرداخت، بسیار […]

از تراکنش در پمپ بنزین ها کارمزد گرفته می شود؟

ایسنا نوشت:بانک‌ مرکزی در هر مرحله از اجرای مدل جدید کارمزد شبکه پرداخت، شرایط صنوف مختلف را بررسی و مشخص خواهد کرد و دریافت کارمزد از پذیرندگان در فاز اول در خصوص جایگاه‌های سوخت اساسا مطرح نبوده است.

محمدمهدی تقی‌پور، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت گفت: خوشبختانه بانک‌مرکزی در تدوین طرح جدید کارمزد شبکه پرداخت، بسیار منعطف عمل کرده و با مرحله‌ای کردن اجرای طرح فرصت و امکان بررسی شرایط صنوف مختلف را فراهم کرده است.

وی افزود: همانطور که در ابلاغیه بانک مرکزی تصریح شده نانوایی‌ها و سوپرمارکت‌ها فعلا از شمول مشارکت در پرداخت کارمزد معاف هستند. البته پیگیری‌های ما از مسئولان بانک مرکزی حاکی از آن است که برخی اصناف دیگر از جمله جایگاه‌داران سوخت نیز مشمول ابلاغیه جدید نیستند و بانک مرکزی شرایط هر صنف را به صورت مجزا بررسی و مشخص می‌کند.

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت تاکید کرد: البته بانک ملت تمهیدات لازم در خصوص صنف جایگاه داران سوخت را در نظر داشته و تدابیر ویژه ای برای این صنف اندیشیده و جای هیچ نگرانی در این خصوص برای این رسته کسب و کاری وجود ندارد.

تقی‌پور ادامه داد: اصلاح نظام کارمزد و مشارکت تمام ذینفعان این زنجیره در تامین هزینه‌های آن قطعا در بلندمدت به سود همه و اقتصاد کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

۳۵۲۱۷