ایسنا نوشت: دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: فرزند ۱۶ ساله مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد الخلیل اهل سنت خاش به وسیله اسلحه‌ای که در منزل آن‌ها بوده فوت کرده است. به نقل از دادگستری؛ رسانه‌های معاند یک بار دیگر تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف بین اقوام و اغتشاش به […]

ماجرای فوت پسر مولوی قلندرزهی چه بود؟

ایسنا نوشت: دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: فرزند ۱۶ ساله مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد الخلیل اهل سنت خاش به وسیله اسلحه‌ای که در منزل آن‌ها بوده فوت کرده است.

به نقل از دادگستری؛ رسانه‌های معاند یک بار دیگر تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف بین اقوام و اغتشاش به کار بسته و این‌بار هم اقدام به انتشار اخبار کذب کرده‌اند.

رسانه‌های معاند در جدیدترین دروغگویی آشکار مدعی شدند فرزند مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد الخلیل اهل سنت خاش کشته شده است.

مهدی شمس آبادی اظهارداشت: فرزند ۱۶ ساله مولوی محمد عثمان قلندرزهی به وسیله اسلحه‌ای که در منزل آن‌ها بوده فوت کرده است.

وی افزود: فرزند مولوی محمد عثمان قلندرزهی در حال بازی با اسلحه بود که به علت شلیک ناگهانی اسلحه فوت می‌کند.

دادستان زاهدان بیان کرد: در رابطه با این موضوع هیچ شکایتی از طرف خانواده متوفی اعلام نشده است.

در همین رابطه پایگاه اطلاع رسانی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد الخلیل اهل سنت خاش ضمن رد شایعات مطرح شده نوشت: با توجه به نشر شایعاتی دروغین در فضای مجازی در مورد قتل فرزند مولوی محمد عثمان به دست افرادی مجهول، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند حماد در حین بازی با اسلحه جنگی دچار حادثه شده و اشتباهی و سهواً در منطقه سرتلاب با شلیک گلوله جنگی به دست خویش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.

بیشتر بخوانید:

۲۷۱ ۳۵