ایران نوشت:با ناکامی اغتشاشات سال گذشته که در نتیجه عدم همراهی مردم با برنامه‌های دشمنان رقم خورد، سرخوردگی و یأس در ضدانقلاب هم به اوج خود رسیده، تا جایی که پس از شکاف و یارکشی، حالا به افشاگری نسبت به یکدیگر روی آورده‌اند. این شکاف میان ضدانقلاب دو وجه اساسی دارد؛ در یک طرف سلطنت‌طلبان […]

 براندازان در شبکه‌های اجتماعی به جان هم افتاده اند

ایران نوشت:با ناکامی اغتشاشات سال گذشته که در نتیجه عدم همراهی مردم با برنامه‌های دشمنان رقم خورد، سرخوردگی و یأس در ضدانقلاب هم به اوج خود رسیده، تا جایی که پس از شکاف و یارکشی، حالا به افشاگری نسبت به یکدیگر روی آورده‌اند.

این شکاف میان ضدانقلاب دو وجه اساسی دارد؛ در یک طرف سلطنت‌طلبان حامی رضاپهلوی قرار دارند که فکر می‌کنند شاه بی‌تخت آنان بیش از دیگر ضدانقلاب‌ها طرفدار دارد، در طرف دیگر هم عناصر تجزیه‌طلبی مانند مهتدی‌ها و علینژادها هستند که می‌خواهند اغتشاشات سال گذشته را به نام گروهک خودشان فاکتور کنند و در راستای پروژه تجزیه ایران قدم بردارند. البته هر دو گروه، دیگری را متهم می‌کند که باعث شکست به اصطلاح خودشان انقلاب! «زن، زندگی، آزادی» شده و با پول‌های جمع‌آوری شده از دولت‌های غربی در حال زندگی لاکچری هستند.

در تازه‌ترین موارد از این جنگ زرگری که به گفته ناظران برای پول است، علی جوانمردی، عنصر ضدانقلاب و تجزیه‌طلب، رضا پهلوی را عامل تفرقه و شکست اغتشاشات برشمرد و گفت: «مبارزه! فرزندان ما به عامل پول جمع کردن اینها تبدیل شده که فقط در لس‌آنجلس یک میلیون دلار جمع کردند.» وی اضافه کرد که رضا پهلوی در پی اغتشاشات پول‌ها را جمع کرد و دنبال زندگی خودش رفت و «ما بزودی می‌پرسیم چقدر از اسرائیل گرفتن؟» در طرف دیگر، داریوش همایون، چهره سلطنت‌طلب، مسیح علینژاد را به داستان‌سرایی و دروغ‌بافی در ماجرای ربایش یا ترورش متهم کرد و گفت واقعاً چه کسی این داستان‌ها را باور می‌کند؟

۲۳۳۰۲