لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاری سن ژرمن که در این روز ها حاشیه های زیادی اطرافش وجود دارد و تکلیف آینده اش به طور دقیق مشخص نیست، رکورد های ویژه ای در دنیای فوتبال دارد و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ به حساب می آید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از میان رکورد […]

عکس | رکوردهایی که از مسی شکسته نخواهد شد

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاری سن ژرمن که در این روز ها حاشیه های زیادی اطرافش وجود دارد و تکلیف آینده اش به طور دقیق مشخص نیست، رکورد های ویژه ای در دنیای فوتبال دارد و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ به حساب می آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از میان رکورد هایی که لیونل مسی دارد، چهار رکورد وجود دارد که شکستن آن ها بسیار سخت و دشوار است و به راحتی نمی توان آن ها را شکست. حتی شاید بتوان این رکورد ها را رکورد های جاودانه لیونل مسی دانست! البته که همواره گفته می شود که رکورد ها برای شکسته شدن خلق می شوند.

یک رکورد ویژه مسی، رکورد زدن ۹۱ گل در یک سال میلادی است. مسی در سال ۲۰۱۲ موفق شد به طور کلی ۹۱ گل به ثمر برساند. رکورد قبلی متعلق به گرد مولر بود که ۸۵ گل در یک سال میلادی زده بود و مسی آن را شکست.

لیونل مسی تاکنون ۷ توپ طلا در دوران حرفه ای خود به دست آورده است. این رکورد هم از رکورد هایی است که به آسانی قابل دسترسی نیست. کریستیانو رونالدو پنج توپ طلا در کارنامه حرفه ای خود دارد.

مسی در بارسلونا موفق شد ۶۷۲ گل به ثمر برساند. این تعداد گل، بیشترین تعدادی است که یک بازیکن برای یک باشگاه گلزنی کرده است.

همچنین مسی ۱۹۳ پاس گل در لالیگا داده است که بیشترین تعداد پاس گل در تاریخ این رقابت ها به حساب می آید.

۲۵۷ ۲۵۱