وینیسیوس جونیور و پائولو دیبالا اهل دو کشور کاملا مختلف هستند و در تیم های مختلفی بازی می کنند اما دنیای فوتبال باعث شده تا با هم صمیمی باشند. وینیسیوس در حال حاضر به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده است و برخی او را در کنار امباپه و هالند، ستارگان سالهای آینده […]

عکس | هدیه ویژه ستاره رئال مادرید به دیبالا

وینیسیوس جونیور و پائولو دیبالا اهل دو کشور کاملا مختلف هستند و در تیم های مختلفی بازی می کنند اما دنیای فوتبال باعث شده تا با هم صمیمی باشند.

وینیسیوس در حال حاضر به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده است و برخی او را در کنار امباپه و هالند، ستارگان سالهای آینده فوتبال دنیا و جانشین های رونالدو و مسی می دانند در حالی که پائولو دیبالا فراز و نشیب زیادی داشته اما در رم به محبوبیت زیادی رسیده است و هواداران جالوروسی ها خیلی دوستش دارند.

دیبالا بخشی از ترکیب تیم ملی آرژانتین در قهرمانی جام جهانی بود و حالا با رم امید زیادی دارد تا بتواند فاتح لیگ اروپا شود تا یک فصل خوب را به پایان برساند. وینیسیوس اخیرا تصمیم گرفته که پیراهن امضا شده خود در رئال مادرید را به دیبالا هدیه بدهد تا نشان بدهد که با این ستاره رابطه خوبی دارد. وینی در پیام خود نوشته است:"تقدیم به برادرم، قهرمان جهان."

عکس | هدیه ویژه ستاره رئال مادرید به دیبالا

در گذشته شایعاتی در مورد پیوستن دیبالا به رئال مادرید وجود داشت اما این شایعات هرگز جدی نشد. پائولو با پیشنهادهایی برای ترک رم در فصل آینده مواجه است اما اگر تیمش سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، بعید است که به جدایی فکر کند چرا که در تیم ایتالیایی شرایط ارامی دارد.

۲۵۷ ۲۵۱