دو دستگاه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی حضور دارند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دو دستگاه تماشاخانه سیار از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت در محوطه مصلی برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهند کرد. برنامه‌های تماشاخانه سیار که در روزهای نخست نمایشگاه […]

برنامه‌های تماشاخانه‌های سیار کانون در نمایشگاه کتاب تهران

دو دستگاه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دو دستگاه تماشاخانه سیار از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت در محوطه مصلی برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهند کرد.

برنامه‌های تماشاخانه سیار که در روزهای نخست نمایشگاه کتاب تهران با استقبال مخاطبان روبرو شده، در چهار نوبت یکی صبح و سه نوبت برای بعدازظهر برنامه‌ریزی شده است. همچنین برای استفاده بهتر کودکان و نوجوانان از برنامه‌های تماشاخانه، روبه روی هر دو تماشاخانه سیار فضایی مسقف درنظر گرفته شده است.

اولین تماشاخانه سیار روبه روی سالن ناشران کودک و نوجوان در بخش جنوبی واقع شده است و تماشاخانه دیگر از سمت در شماره ۱۴ در خیابان قنبرزاده روبروی خیابان هشتم قرار دارد.

نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری، قصه‌گویی، معرفی کتاب و اجرای مسابقه با محوریت کتاب‌های کانون از جمله برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب است.

علاقه‌مندان به دیدن برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون می‌توانند از پارکینگ شماره ۱۴ مصلی به این دو تماشاخانه سیار دسترسی داشته باشند.

همچنین خانه کتاب نیز ویژه برنامه‌ای فرهنگی هنری را شامل مسابقه و سرگرمی به کارگردانی حسین چراغی بر روی تماشاخانه سیار کانون اجرا خواهد کرد؛ این برنامه مجری محور است.

یادآوری می‌شود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه کرده است.

درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

۵۷۲۴۵