منصوره مصطفی‌زاده به عنوان دبیر سومین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر معرفی و منصوب شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بخشی از متن این حکم آمده: نظر به توان تخصصی و تجربیات ارزشمند شما در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و با اطمینان از حمایت‌های بی‌دریغ و متعهدانه سرکار نسبت به ارتقای سطح کمی و […]

منصوره مصطفی‌زاده دبیر جشنواره فیلم و عکس مادر شد

منصوره مصطفی‌زاده به عنوان دبیر سومین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بخشی از متن این حکم آمده: نظر به توان تخصصی و تجربیات ارزشمند شما در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و با اطمینان از حمایت‌های بی‌دریغ و متعهدانه سرکار نسبت به ارتقای سطح کمی و کیفی جشنواره، تلاش مدبرانه و همت عالی را ارج نهاده، بدین وسیله به عنوان دبیر سومین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر منصوب می‌شوید.

منصوره مصطفی‌زاده نویسنده، کارشناس کتاب کودک و روزنامه‌نگار با انتشار ۹ عنوان کتاب تالیفی و چهار عنوان ترجمه کتاب کودک، در حوزه اجرا و تولید محتوای برنامه‌های تلویزیونی همچون «مامان‌ها»، «کتاب‌باز» و «جیوگی» نیز فعالیت داشته است.

مصطفی‌زاده با مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای از دانشگاه شهید بهشتی حضور در مجلات همشهری جوان و همشهری بچه‌ها، سردبیری ماهنامه شهرزاد، مدیر اجرایی انتشارات تخصصی کودک و نوجوان کتاب‌پارک را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

سومین دوره "جشنواره ملی فیلم و عکس مادر" در راستای توجه به جایگاه والای مقام مادر و شناسایی و تقدیر از تولیدات ارزشمندِ این حوزه در دو بخش اصلی فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود. مفهوم مادر و مادری و نقش و جایگاه مادر در خانواده، زندگی شهری، سلامت روانی جامعه و سایر ابعاد زندگی (آموزش، بهداشت، معنویت)، مادر در اقوام ایرانی، مادران انتظار برخی از موضوعات جشنواره مادر است. همچنین مسابقه پویش "مادر دوست داشتنی من به روایت فیلم" نیز از دیگر بخش‌های این رویداد فرهنگی است.

مؤسسه فرهنگی هنری نیلا فرهنگ با همکاری و مشارکت سوپر اپلیکیشن روبیکا؛ فراخوان این دوره از جشنواره را که به صورت رقابتی و آنلاین بر بستر روبیکا برگزار می‌شود منتشر کرده و متن کامل آن در آدرس https://rubika.ir/motherFestival در روبیکا و سایت جشنواره https://mother-festival.ir قابل مشاهده است.

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر تا ۲۰ خردادماه مهلت دریافت آثار دارد و تیرماه امسال مراسم اهدای جوایز آن برگزار می‌شود.

۵۷۲۴۵