تسنیم نوشت: سرمربی پیشین بارسلونا انتظار ندارد که برنده هفت توپ طلا در تابستان پیش‌ رو به جمع کاتالان‌ها بازگردد. رونالد کومان که در اواخر ماه اکتبر ۲۰۲۱ به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری بارسلونا اخراج شد و در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال هلند را برعهده دارد، در گفت‌وگو با شبکه […]

انتظار ندارم مسی به بارسلونا برگردد

تسنیم نوشت: سرمربی پیشین بارسلونا انتظار ندارد که برنده هفت توپ طلا در تابستان پیش‌ رو به جمع کاتالان‌ها بازگردد.

رونالد کومان که در اواخر ماه اکتبر ۲۰۲۱ به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری بارسلونا اخراج شد و در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال هلند را برعهده دارد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» درباره پروژه مرمت و بازسازی ورزشگاه نوکمپ با عنوان «اسپای بارسا»، گفت: تعجب می‌کنم از اینکه می‌بینم چطور بارسا می‌خواهد ورزشگاهش را بازسازی کند، اینکه چطور می‌خواهند به کار خود ادامه ‌دهند در حالی که این همه بدهی دارند.

باشگاه بارسلونا که مدت‌هاست به دنبال اجرایی کردن پروژه «اسپای بارسا» است، اخیراً مجوز لازم برای انجام این کار را از شهرداری بارسلونا گرفت. بارسا فصل بعد هم در نوکمپ بازی خواهد کرد اما در این مدت بخشی از سکوهای ورزشگاه بسته خواهد بود. آنها سپس در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به صورت موقت از نوکمپ به ورزشگاه المپیک مونتجوییچ کاتالونیا نقل مکان می‌کنند و برنامه این است که کاتالان‌ها بتوانند در فصل ۲۵-۲۰۲۴ در ورزشگاه بازسازی‌ شده نوکمپ بازی کنند.

وی همچنین در خصوص بازگشت احتمالی برنده هفت توپ طلا به جمع کاتالان‌ها در تابستان پیش‌رو اظهار داشت: من انتظار ندارم که مسی به بارسلونا برگردد. خوان لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) می‌خواهد با بازگرداندن لیونل به بارسا وجهه خود را بهبود ببخشدT چون همه او را مسئول جدایی مسی از این تیم می‌دانند.

این فوق‌ستاره آرژانتینی که تابستان ۲۰۲۱ در پی ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش بابت قوانین سختگیرانه لالیگا به حضور ۲۱ ساله خود در این تیم پایان داد و به PSG پیوست، در زمان حضورش در بارسا در ۷۷۸ بازی ۶۷۲ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند و به این تیم برای کسب ۳۴ جام مختلف کمک کرد.

۲۵۸ ۲۵۸