« این مناصب و عنوان‌ها واقعا جز وبال گردن و نابود کردن مسیر تکاملی انسان چیزی ندارد مگر اینکه در خدمت احقاق حق مردم و اصلاح امور، خدمت به مردم، برقراری عدالت، برطرف کردن مشکلات مردم که امروز بسیار زیاد است، باشد. چند درصد مردم گرفتار نیستند؟ نگران آینده نیستند؟ نگران فرزندانشان نیستند؟»

محمود احمدی نژاد طی سخنانی در تجمع شبانه طرفدارانش گفت: همه ما دلمان برای کشور و مردم و آینده مان می‌سوزد. برای آن نقشی که ایران باید در جهان ایفا کند و الان نمی‌تواند ایفا کند، دلمان برای این می‌سوزد. وقتی فاصله‌های طبقاتی و فقر و مشکلات اقتصادی را می‌بینیم که بسیار بسیار الان سنگین شده. این‌ها را می‌بینیم و در دلمان یک جوشش و خروشی اتفاق می‌افتد که یک کاری بکنیم، یک حرکت و اقدامی بکنیم که وضع را بهبود بدهیم و اصلاح کنیم. ان شاءالله جمع بندی‌های نهایی را انجام می‌دهم.

به گزارش کانال تلگرامی دولت بهار، وی افزود: عزیزان یادمان باشد که هر اتفاقی بیفتد، ما علیه هیچکس نیستیم. ما همه را به همدلی برای خدمت به مردم دعوت می‌کنیم. ما با این دعوا‌های سیاسی که صف کشی و وزن کشی می‌کنند و قدرت را میلیمتری با هم تقسیم می‌کنند! ما کلا با این فرهنگ بیگانه ایم، قبول نداریم. اصلا برای همین در انقلاب هستیم، برای همین زنده ایم، برای همین دور هم جمع می‌شویم، برای همین جریان بهار هستیم، چون اصلا موضوع ما قدرت نیست. قدرت یک ابزار است، فقط برای اصلاح و خدمت. قدرت به خودی خود هیچ ارزشی ندارد و از آب بینی بز مریض بی ارزش‌تر است.

احمدی‌نژاد در ادامه تاکید کرد: این مناصب و عنوان‌ها واقعا جز وبال گردن و نابود کردن مسیر تکاملی انسان چیزی ندارد مگر اینکه در خدمت احقاق حق مردم و اصلاح امور، خدمت به مردم، برقراری عدالت، برطرف کردن مشکلات مردم که امروز بسیار زیاد است، باشد. چند درصد مردم گرفتار نیستند؟ نگران آینده نیستند؟ نگران فرزندانشان نیستند؟

او گفت: مشکلات امروز زیاد است، ولی آن چیزی که در صدر مسائل است، مسائل اقتصادی و بحث معیشت مردم است که اولویت اول است. مردم باید بتوانند برای آینده شان برنامه ریزی کنند، بالاخره دستی که در جیب می‌رود، خالی برنگردد، جلوی زن و فرزند شرمنده نشود. اینگونه نباشد که برای اجاره خانه اش سه شیفت کار کند، نتواند آینده را پیش بینی کند. این‌ها مشکلاتی است که الان داریم و در اولویت است و باید این‌ها برطرف و اصلاح شوند. همه این‌ها را می‌دانیم. البته مسائل دیگری هم هست که در وقت خودش بایستی پیگیری شود.

وی افزود: همه ملت ایران در قلب من هستند و این قلب من الحمدلله پر از مهر و محبت و عشق به مردم است. خدا را شکر می‌کنم. تنها سرمایه من عشق به مردم عزیز است. ولی من آینده را خیلی خوب و عالی می‌بینم. بگونه‌ای که از همه این غم و غصه‌هایی که امروز هست، اثری نخواهد بود. ان شاء الله افتخارات و پیروزی‌ها و درخشش‌های فراوان در پیش خواهد بود.

  • منبع خبر : فرارو